Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Hallo, ik vroeg me af of het mogelijk is om het aantal producten dat je te zien krijgt per pagina te wijzigen. Momenteel is het op mijn webshop mogelijk om 8 producten te zien, maar ik wilde dus weten of je er meer kunt tonen per pagina. Ik heb zelf de instellingen geprobeerd door te spitten naar die optie, maar kon het niet zo 1 2 3 vinden. Iemand tips? Bij voorbaat dank!
Beste @Maroet,
Iris hier van Shopify. Graag help ik je met je vraag, echter is dit een beetje lastig als we niet weten in welke thema je dit wilt aanpassen.
Ter illustratie neem ik even de gratis Debut thema. Hier kan je bijvoorbeeld de opmaak van je collectiepagina rangschikken op raster. Zie hiervoor het help document: Collectiepagina's. Bij een ander thema, zal dit anders werken, en kan hier meer, of minder worden weergegeven. Hieronder een voorbeeld uit mijn winkel.
Als ik mijn thema verander naar Narrative, dan kan ik maximaal 18 producten tonen:
Zo zie je dat dit per thema kan verschillen, maar dit wordt standard op de collectie pagina ingesteld in elk gratis thema.
Laat het mij maar weten als er nog iets onduidelijk is, of als ik je niet goed begrepen hebt.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024