Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Hoi,
Gisteren lanceerde wij onze shopify shop!
Onze webshop bevat een selectie aan decoratie, originele bloemcreaties en objecten met een verhaal.
Feedback en tips welkom!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @Matthieu20,
Maxime hier van Shopify, gefeliciteerd met het lanceren van Deuxamis!
Ik ben helemaal geïntrigeerd door je producten (vooral de stolpen met droogbloemen!), en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de afbeeldingen die je hebt gekozen om in jullie thema weer te geven. Je collecties zijn duidelijk georganiseerd, en je maakt goed gebruik van sociaal bewijs in de vorm van "Best Sellers"/Realisaties. Ook de voettekst is geoptimaliseerd voor conversie, dankzij de belangrijke pagina's, sociale media, en nieuwsbrief/contactgegevens van het bedrijf. Je bent zeker al zeer goed bezig, maar hier nog enkele kleine tips om je webshop naar het volgende niveau te brengen!
Voor een nieuw bedrijf is het van hoog belang om vertrouwen te vestigen met bezoekers, dus ik heb hier 10 manieren om dat doel te bereiken met u delen. Het is verder een goed idee om deze Beginnersgids voor het optimaliseren van conversiepercentage door te nemen, zodat je het bedrijf snel kan laten groeien.
Het ziet er nu al fantastisch uit, maar ik hoop dat ik met deze tips iets voor je heb kunnen betekenen.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @Matthieu20,
Maxime hier van Shopify, gefeliciteerd met het lanceren van Deuxamis!
Ik ben helemaal geïntrigeerd door je producten (vooral de stolpen met droogbloemen!), en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de afbeeldingen die je hebt gekozen om in jullie thema weer te geven. Je collecties zijn duidelijk georganiseerd, en je maakt goed gebruik van sociaal bewijs in de vorm van "Best Sellers"/Realisaties. Ook de voettekst is geoptimaliseerd voor conversie, dankzij de belangrijke pagina's, sociale media, en nieuwsbrief/contactgegevens van het bedrijf. Je bent zeker al zeer goed bezig, maar hier nog enkele kleine tips om je webshop naar het volgende niveau te brengen!
Voor een nieuw bedrijf is het van hoog belang om vertrouwen te vestigen met bezoekers, dus ik heb hier 10 manieren om dat doel te bereiken met u delen. Het is verder een goed idee om deze Beginnersgids voor het optimaliseren van conversiepercentage door te nemen, zodat je het bedrijf snel kan laten groeien.
Het ziet er nu al fantastisch uit, maar ik hoop dat ik met deze tips iets voor je heb kunnen betekenen.
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi,
Bedankt voor je tips we gaan er mee aan de slag!
Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023Sinds 2TToys halverwege 2021 overstapte op Shopify hebben ze een indrukwekkende groei door...
By Peter Aug 10, 2023