Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
ik heb mijn webshop nu af en ik vind zelf dat het er best goed uitziet maar nu is de vraag van mij hoe krijg traffic naar je site toe. en wanneer het traffic er is hoe zorg je ervoor dat ze wat gaan kopen
Hey @basvossebelt!
Wat leuk dat je webwinkel af is! Ik kan me goed voorstellen dat je er graag voor wilt zorgen dat je een goed aantal maandelijkse bezoekers aantrekt, en dat deze maandelijkse bezoekers ook worden overgedragen naar maandelijkse verkopen.
Alhoewel het per webwinkel verschild qua strategie-opties en basis-functies waar je je op zou willen richten, zijn er wel wat veelvoorkomende hulpmiddelen en strategieën die voor elke webwinkel van toepassing zijn. Ik heb even een kijkje genomen naar wat handige hulpmiddelen voor je en heb de volgende bronnen gevonden waar je wat handige tips en inspiratie kunt vinden:
Het aantrekken van verkeer
Het verhogen van je conversiepercentage
Mocht je hier ooit een diepgaander gesprek over willen voeren dan nodig ik je zeker uit om contact met onze ondersteuningsteam op te nemen. We nemen vervolgens graag een kijkje naar je webwinkel en je Analytics-pagina, om te zien hoe je de verkeer-aantallen en de conversiepercentage van je onlinewinkel kunt verhogen.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024