FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Feedback design layout voor website

Feedback design layout voor website

mmawarrior1
Bezoeker
1 0 0

Hey, ik ben net begonnen met dropshopping en wil hier zelf meer ervaring op doen. Wat vinden jullie van deze website? Hebben julie eventueel goede vergelijkbaar shopify websites, die er goed uit zien? Dit is de website sportoftitan.nl 

2 ANTWOORDEN 2

Derksen
Plezierreiziger
13 1 1

Beste Mmawarrior1.    ik heb je site bekeken wat me opviel is dat je een KVK nummer van een andere bedrijf gebruik geen informatie heb staan over waar je gevestigd ben geen IBan en ook geen kvk heb Je staat namelijk niet in de handelsregister is dit een bewuste keuzen of niet wat er ook mist zijn service voorwaarden privacy voorwaarden retour beleid telefoonnummer een professionele email en duidelijk 1 talig er zijn secties die andere taal heeft dan de rest van je store 

MVG Derksen 

MVG
Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi mmawarrior! 

Peter hier, van Shopify. Ik wilde even bijspringen wat betreft Derksen heeft aangegeven. Het toevoegen van winkelbeleid is zeker heel belangrijk voor het opbouwen van vertrouwen van uw klanten, en kan bovendien een wettelijke vereiste zijn van verkoop in veel landen. Wij zouden altijd aanraden als u niet zeker bent van bepaalde wetgeving om dit te laten checken door wettelijke adviseurs. Hoe dan ook is het zoals gezegd waardevol om dit soort informatie toe te voegen, omdat klanten dit soort informatie toch wel verwachten. Ik heb daarom hier even een link voor u gevonden naar een hulppagina voor hoe u dit soort informatie kunt toevoege...

Verder is het belangrijk een duidelijk beeld te geven van wat uw winkel precies doet. Is het een verkoopsite voor een draagbare Grinder, of is het een mma warenhuis? Momenteel is het een beetje onduidelijk. De beste dropshipwinkels zijn succesvol om twee redenen: ten eerste hebben ze een duidelijk verhaal over wie ze zijn en wat ze verkopen. De hele winkel, inclusief hun aanbod, werkt samen als één geheel en vertelt één verhaal. De tweede reden is een zorgvuldige investering van tijd en geld in marketing. Maar zonder het duidelijke verhaal van de eerste reden is marketing natuurlijk ook al snel weggegooid geld. 

Wat betreft mooie voorbeelden geef ik altijd deze link met 50 inspirerende Shopify winkels. Hier staan een heleboel mooie winkels die heel veel dingen heel goed doen, maar ik zou vooral even kijken naar hoe ze dus hun eigen verhaal vertellen, aan de hand van kleuren, vormgeving, productfoto's én marketingfoto's, een duidelijk assortiment, enz.  

En schroom niet om later met je sportoftitan 2.0 versie weer even aan te kloppen! 

Met warme groet, 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog