Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Graag zou ik wat feedback ontvangen op onze shop https://daru-deals.com
Zelf zijn wij tevreden, maar graag hoor ik of er nog tips of verbeterpunten zijn die wij door kunnen voeren.
Wij zijn ook aan het kijken om de winkel meertalig te maken, misschien heeft iemand hier een goede tip voor?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Patje76!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Ik lees dat je graag wat feedback wilt ontvangen op je webwinkel, en dat je graag wat meer wilt weten over het vertalen van je webwinkel. Ik neem graag even een kijkje om te zien hoe ik je hier verder mee kan helpen.
Ik heb de volgende feedback voor je:
Wat ik super vindt!
Wat verbeterpuntjes.
Laten we ons nu even focussen op het vertalen van je webwinkel. Het is mogelijk om je webwinkel voor al onze 3 standaard abonnementen tot wel 5 verschillende talen te vertalen. Je kunt hier meer over lezen in ons 'Verkopen in meerdere talen' hulpartikel. Vervolgens kun je met behulp van enkele apps je thema in meerdere talen vertalen. Ik heb even een kijkje genomen op onze Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Mocht je verder nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Ook kun je zeker contact opnemen met ons ondersteuningsteam als je verder nog tips wilt ontvangen voor je webwinkel.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Patje76!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Ik lees dat je graag wat feedback wilt ontvangen op je webwinkel, en dat je graag wat meer wilt weten over het vertalen van je webwinkel. Ik neem graag even een kijkje om te zien hoe ik je hier verder mee kan helpen.
Ik heb de volgende feedback voor je:
Wat ik super vindt!
Wat verbeterpuntjes.
Laten we ons nu even focussen op het vertalen van je webwinkel. Het is mogelijk om je webwinkel voor al onze 3 standaard abonnementen tot wel 5 verschillende talen te vertalen. Je kunt hier meer over lezen in ons 'Verkopen in meerdere talen' hulpartikel. Vervolgens kun je met behulp van enkele apps je thema in meerdere talen vertalen. Ik heb even een kijkje genomen op onze Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Mocht je verder nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Ook kun je zeker contact opnemen met ons ondersteuningsteam als je verder nog tips wilt ontvangen voor je webwinkel.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Mooie overzichtelijke shop. Werkt soepel en snel.
Ik wens je veel verkopen toe.
Groeten Richard
Verzending is één van de meest essentiële onderdelen bij het opzetten van je online bedrij...
By Arno Jun 5, 2023Producten sorteren door middel van metavelden, zo makkelijk kan het zijn.
By Lee May 26, 2023Bij Shopify hebben wij onze eigen betalingsgateway die perfect geïntegreerd is met ons Sho...
By Arno Apr 26, 2023