FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Feedback gevraagd voor mijn webwinkel

Opgelost

Feedback gevraagd voor mijn webwinkel

Shopyourtech
Bezoeker
1 0 0

Hoi ik en een vriend van me hebben een webwinkel voor telefoon accessoires ik zou graag advies willen wat er beter kan aan onze webshop en wat we al wel goed doen, zou er iemand er naar willen kijken ? Ik hoor graag je mening, hoe jij er over denk alvast bedankt 😁

www.shopyourtech.nl

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Shopyourtech!

Super dat jullie van start zijn gegaan bij Shopify! Ik heb even een kijkje genomen naar jullie webwinkel en heb het volgende als feedback:

Wat ik super vind! 

• De kleuren een design die jullie hebben gekozen voor jullie webwinkel is erg mooi! Jullie webwinkel ziet er daarom erg schoon en klantvriendelijk uit!
  • Jullie veelgesteldevragen-pagina is ontzettend mooi. Ik vind de layout van deze pagina erg indrukwekkend! 
  • Ten slotte vindt ik jullie logo ook erg mooi! Hij past erg goed bij jullie brand.

Wat verbeter puntjes:

• Jullie producten zijn momenteel niet echt ingedeeld in categorieën. Ik stel voor dat jullie misschien wat collecties aanmaken zodat jullie je producten kunnen sorteren. Vervolgens kunnen jullie dan wat menu-opties voor deze collecties toevoegen zodat jullie klanten wat makkelijker voor bepaalde producten kunnen zoeken.
  • Jullie 'Over Ons' pagina is meer een verzendbeleid en terugbetalingsbeleid pagina. Ik stel voor dat jullie een aparte pagina maken voor jullie verzendbeleid en terugbetalingsbeleid, en dat jullie meer over jullie brand / webwinkel schrijven in jullie 'Over Ons' pagina. Dit geeft jullie klanten namelijk de gelegenheid om wat meer te leren over jullie bedrijf, wat vervolgens vertrouwen zal vestigen bij jullie klanten.       

Als jullie hier verder nog vragen over hebben, aarzel dan niet om deze als reactie te plaatsen binnen dit onderwerp.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Shopyourtech!

Super dat jullie van start zijn gegaan bij Shopify! Ik heb even een kijkje genomen naar jullie webwinkel en heb het volgende als feedback:

Wat ik super vind! 

• De kleuren een design die jullie hebben gekozen voor jullie webwinkel is erg mooi! Jullie webwinkel ziet er daarom erg schoon en klantvriendelijk uit!
  • Jullie veelgesteldevragen-pagina is ontzettend mooi. Ik vind de layout van deze pagina erg indrukwekkend! 
  • Ten slotte vindt ik jullie logo ook erg mooi! Hij past erg goed bij jullie brand.

Wat verbeter puntjes:

• Jullie producten zijn momenteel niet echt ingedeeld in categorieën. Ik stel voor dat jullie misschien wat collecties aanmaken zodat jullie je producten kunnen sorteren. Vervolgens kunnen jullie dan wat menu-opties voor deze collecties toevoegen zodat jullie klanten wat makkelijker voor bepaalde producten kunnen zoeken.
  • Jullie 'Over Ons' pagina is meer een verzendbeleid en terugbetalingsbeleid pagina. Ik stel voor dat jullie een aparte pagina maken voor jullie verzendbeleid en terugbetalingsbeleid, en dat jullie meer over jullie brand / webwinkel schrijven in jullie 'Over Ons' pagina. Dit geeft jullie klanten namelijk de gelegenheid om wat meer te leren over jullie bedrijf, wat vervolgens vertrouwen zal vestigen bij jullie klanten.       

Als jullie hier verder nog vragen over hebben, aarzel dan niet om deze als reactie te plaatsen binnen dit onderwerp.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog