FROM CACHE - nl_header

Feedback gevraagd: zeer rustig sinds verhuizing 6 weken terug

LauraLMBabyArt
Bezoeker
1 0 0

Ongeveer 6 weken geleden ben ik verhuisd van mijnwebwinkel naar shopify en sindsdien is het erg rustig.. zou iemand mee willen kijken of er misschien iets verkeerd gaat? www.lmbabyart.nl

Alvast bedankt❤

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @LauraLMBabyArt,

Maxime hier bij Shopify, welkom!

De webshop ziet er super uit, mag ik vragen of je minder bezoekers ziet, of enkel een lager conversiepercentage? Deze blogpost over het Behouden van SEO bij het migreren van platform is bedoeld voor winkeliers op ons Plus platform, maar zit vol met nuttige tips voor bedrijven van elke omvang. 

Ik heb hier nog een artikel over het Aantrekken van verkeer, want ik vind dat je winkel prachtig is ingericht. Om je te helpen je conversiepercentage een boost te geven, kun je Een chatbot overwegen om je klantendienst te verbeteren, en een reviews app om goed gebruik te maken van sociaal bewijs. 

Natuurlijk kun je ook altijd onze klantendienst een mail sturen om een kijkje te nemen naar je Analytics sectie, dan geven we je graag wat meer tips. Of als je enige zakelijke doelen hebt kun je deze met ons delen om praktische hulpmiddelen te krijgen om je op pad te helpen. 

Je webshop ziet er nu al super uit, en ik wens je veel succes met je toekomstige doelen!

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog