FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Feedback op delphinumshop.nl

Opgelost

Feedback op delphinumshop.nl

Delphinum
Plezierreiziger
16 1 3

Hi everybody, 

Na 2 dagen intensief bezig te zijn geweest heb ik mijn webshop delphinumshop.nl in ieder geval al live staan.
er moet nog wel het een en ander aan gebeuren maar vooralsnog ben ik erg tevreden.

graag hoor ik jullie feedback . wat is er goed maar vooral wat kan er beter. welke apps toevoegen, layout, costumer journey... etc 

Alvast bedankt voor de moeite 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Delphinum!

Jay hier van Shopify.

Ik heb even een kijkje genomen naar je website en hij ziet er erg mooi uit! Helemaal top! Ik heb even wat tips voor je om je website nog mooier te maken! 

• Om te beginnen zie ik dat je nog geen "Over Ons" pagina hebt. Dit is een belangrijke pagina waar je klanten meer over je webwinkel kunnen lezen. Het kan ook helpen om vertrouwen te vestigen. Je kan hier klikken om meer over "Over Ons" pagina's te lezen. 
  • Het toevoegen van een cookie banner is ook misschien geen slecht idee. Je kan hier klikken om de gratis Customer Privacy Banner toe te voegen aan je webwinkel.
  • De Ultimate Sales Boost app is ook een mooie app om toe te voegen aan je webwinkel. Hier kan je bijvoorbeeld iconen van de geaccepteerde betalingsmiddelen in je webwinkel toevoegen aan je product pagina's. Zo kunnen je klanten precies zien je ze voor je producten kunnen betalen. 
  • Ten slotte zie ik ook dat de foto van de F.I.T. Sportbalsem 100ml product wat wazig is. De reden hiervoor kan zijn dat de foto die je gebruikt erg klein is (waardoor te pixels worden weergegeven), of dat deze foto gecomprimeerd wordt (omdat het bestand van de foto erg groot is). Ik stel voor dat je even een alternatieve foto kiest, of dat je de foto even comprimeert voor het web voordat je deze importeert in je webwinkel, zodat de foto wat helder is. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Als je verder nog vragen hebt dan kan je zeker contact opnemen met ons Nederlandstalige-ondersteuningsteam via e-mail zodat wij je meer tips kunnen geven, of enkele vragen kunnen beantwoorden. 

Veel succes met je webwinkel!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Delphinum!

Jay hier van Shopify.

Ik heb even een kijkje genomen naar je website en hij ziet er erg mooi uit! Helemaal top! Ik heb even wat tips voor je om je website nog mooier te maken! 

• Om te beginnen zie ik dat je nog geen "Over Ons" pagina hebt. Dit is een belangrijke pagina waar je klanten meer over je webwinkel kunnen lezen. Het kan ook helpen om vertrouwen te vestigen. Je kan hier klikken om meer over "Over Ons" pagina's te lezen. 
  • Het toevoegen van een cookie banner is ook misschien geen slecht idee. Je kan hier klikken om de gratis Customer Privacy Banner toe te voegen aan je webwinkel.
  • De Ultimate Sales Boost app is ook een mooie app om toe te voegen aan je webwinkel. Hier kan je bijvoorbeeld iconen van de geaccepteerde betalingsmiddelen in je webwinkel toevoegen aan je product pagina's. Zo kunnen je klanten precies zien je ze voor je producten kunnen betalen. 
  • Ten slotte zie ik ook dat de foto van de F.I.T. Sportbalsem 100ml product wat wazig is. De reden hiervoor kan zijn dat de foto die je gebruikt erg klein is (waardoor te pixels worden weergegeven), of dat deze foto gecomprimeerd wordt (omdat het bestand van de foto erg groot is). Ik stel voor dat je even een alternatieve foto kiest, of dat je de foto even comprimeert voor het web voordat je deze importeert in je webwinkel, zodat de foto wat helder is. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Als je verder nog vragen hebt dan kan je zeker contact opnemen met ons Nederlandstalige-ondersteuningsteam via e-mail zodat wij je meer tips kunnen geven, of enkele vragen kunnen beantwoorden. 

Veel succes met je webwinkel!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Delphinum
Plezierreiziger
16 1 3

Hallo Jay, 

Dank je wel voor je feedback! 
Over ons pagina staat zeker nog in de planning. goede tip!
Cookie banner heb ik wel geinstalleerd maar vanmiddag even uitgezet omdat die precies achter mijn chat viel . dus jouw app tip kan een goede vervanger zijn.
Foto van FIT was ik ook achter. ik wacht op een bestand van de leverancier.

Nogmaals dank!