FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Feedback op mijn webshop: speelgoedvoorhondenkat.nl

Feedback op mijn webshop: speelgoedvoorhondenkat.nl

The-Trade-Post
Bezoeker
2 0 1

Hallo Allemaal,

Ik heb pas mijn eerste shop online gezet en ik zou het leuk vinden als jullie mij van wat feedback kunnen voorzien. De website is www.speelgoedvoorhondenkat.nl

Alvast bedankt !

Verder heb ik nog twee vragen:

- Ik heb nog bijna geen bezoekers op mijn site, ik ben al wel wat met SEO optimalisatie bezig geweest maar tot nu toe levert dat nog niet veel 'traffic' op. Ik begreep dat je binnen Google hoger komt als je site meer bezocht wordt, alleen als je lager staat dan is de kans weer kleiner dat je site ook echt bezocht gaat worden. Zo blijft dat dus een beetje in stand, hebben jullie advies over hoe ik meer bezoekers op mijn site kan genereren ?

- En als laatste ben ik benieuwd of jullie nog tips voor mij hebben voor goede (gratis) app's ?

Alvast hartelijk dan voor de feedback en de asdviezen.

Met vriendelijke groet,

Arie

2 ANTWOORDEN 2

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Hoi Arie,

Ik heb je site kort gecontroleerd en qua performance lijkt ie ok. Dat is goed nieuws want Google gaat performance volgend jaar strenger meenemen in de ranking.

Ik weet niet exact wat je verder al hebt gedaan aan SEO maar volgens Ubersuggest word je op dit moment op geen enkel woord gevonden. Ik adviseer je dan ook om in elk geval met het volgende aan de slag te gaan. Mijn devies is dat je pas iets moet uitbesteden als je het zelf een beetje snapt 🙂

- Verzin een aantal sleutelwoorden (of zinnen) waar je op gevonden wilt worden en zorg dat die terugkomen in je teksten en headers maar ook in de titels van je plaatjes (en de zogenaamde ALT tags). Er zijn veel gratis tools online beschikbaar om te controleren hoe je het doet. Voorbeelden van gratis SEO tools zijn: woorank en seositecheckup  

- Wat je zeker moet gebruiken is Ubersuggest. Deze tool is nog grotendeels gratis en geeft je vrij snel een lijst met te ondernemen acties. Ook adviezen voor sleutelwoorden waar je op kan optimaliseren.

- Schrijf blog artikelen over speelgoed voor katten en honden. Blogs optimaliseren goed. In de blogs kan  je dan weer verwijzen naar je shop.

- Gebruik Google Search Console om je pagina's aan te melden bij google. Je kan daar ook controleren hoe het gaat.

- Wij van WC eend adviseren ook altijd om een chatbot op te nemen in een webwinkel. Deze helpt je met vragen te beantwoorden, grijpt in als iemand  onverhoopt een leeg mandje achterlaat. Door de bot blijven mensen langer hangen op je shop pagina's. En dit is  weer goed voor je ranking.

Succes met je onderneming!

Hessel - Botz4U

The-Trade-Post
Bezoeker
2 0 1
Spoiler
Hoi Hessel,

Fijn dat je even de tijd genomen hebt om mijn site te bezoeken.

Ik ga met je tips aan de slag. Ik heb al wel wat aan SEO gedaan en ook al Alt-tags toegevoegd aan mijn foto's, maar het kan ongetwijfeld beter. Ik zal ook even naar (jullie) chatbot kijken.

Nogmaals dank!

Gr.

Arie