FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

feedback op mijn winkel

Opgelost

feedback op mijn winkel

kingspower
Bezoeker
1 0 0
1 0 0

Beste gebruikers,

graag wil ik wat commentaar : positief of verbeterpunten op mijn nieuwe site/webshop

https://realkingspower.com/

alvast bedankt,

Pasha

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @kingspower

Jay hier van Shopify.

Wat leuk dat je deel uit maakt van de Shopify-familie! Ik heb even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je:

Wat ik super vind!

• De kleuren die je voor je thema hebt gekozen - Deze kleuren geven je thema een erg schoon en klantvriendelijk gevoel!
  • De 'Over Ons' sectie op je homepagina - Ik vind de manier waarop je op de "thema" van je webwinkel / producten bent gekomen, erg leuk en heel uniek!
  • De beschrijvingen van je producten - Ik kan zien dat je hard aan de beschrijvingen van je producten hebt gewerkt. Dit kunnen je klanten ook zeker terug zien op de product-pagina's van je producten.

Wat verbeterd kan worden.

• Voeg wat meer producten toe - Momenteel bied je maar een paar producten aan. Ik kan zien dat je hoogstwaarschijnlijk aan het dropshippen bent, en als dit inderdaad het geval is, geeft dat je de gelegenheid om meer producten toe te voegen. Misschien is het een idee om je webwinkel wat voller te maken met meer producten. 
  • Voeg wat reviews aan je producten toe - Ik zie dat je momenteel nog geen reviews op je producten heb. Als je de Product Reviews app (of een andere app) hiervoor gebruikt dan kan je zelf wat reviews aanmaken zodat je klanten zien dat je producten positieve feedback hebben ontvangen - wat voor vertrouwen kan zorgen. 
  • De logo's op je homepagina (zie onderstaande afbeelding)
    07-53-67233-13450
    - Als ik naar je logo's kijk dan hebben deze allemaal (behalve één) een witte achtergrond. Dit zorgt ervoor dat één logo nu niet echt bij de andere logo's meer past. Misschien is het een idee om deze logo een andere kleur te maken en deze vervolgens ook een witte achtergrond te geven? Op die manier zien alle logo's er hetzelfde uit. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @kingspower

Jay hier van Shopify.

Wat leuk dat je deel uit maakt van de Shopify-familie! Ik heb even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je:

Wat ik super vind!

• De kleuren die je voor je thema hebt gekozen - Deze kleuren geven je thema een erg schoon en klantvriendelijk gevoel!
  • De 'Over Ons' sectie op je homepagina - Ik vind de manier waarop je op de "thema" van je webwinkel / producten bent gekomen, erg leuk en heel uniek!
  • De beschrijvingen van je producten - Ik kan zien dat je hard aan de beschrijvingen van je producten hebt gewerkt. Dit kunnen je klanten ook zeker terug zien op de product-pagina's van je producten.

Wat verbeterd kan worden.

• Voeg wat meer producten toe - Momenteel bied je maar een paar producten aan. Ik kan zien dat je hoogstwaarschijnlijk aan het dropshippen bent, en als dit inderdaad het geval is, geeft dat je de gelegenheid om meer producten toe te voegen. Misschien is het een idee om je webwinkel wat voller te maken met meer producten. 
  • Voeg wat reviews aan je producten toe - Ik zie dat je momenteel nog geen reviews op je producten heb. Als je de Product Reviews app (of een andere app) hiervoor gebruikt dan kan je zelf wat reviews aanmaken zodat je klanten zien dat je producten positieve feedback hebben ontvangen - wat voor vertrouwen kan zorgen. 
  • De logo's op je homepagina (zie onderstaande afbeelding)
    07-53-67233-13450
    - Als ik naar je logo's kijk dan hebben deze allemaal (behalve één) een witte achtergrond. Dit zorgt ervoor dat één logo nu niet echt bij de andere logo's meer past. Misschien is het een idee om deze logo een andere kleur te maken en deze vervolgens ook een witte achtergrond te geven? Op die manier zien alle logo's er hetzelfde uit. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Nettenkoning
Bezoeker
2 0 0

Hallo, ik heb snel gekeken maar twee dingen vallen mij meteen op. De melding van cookies zou ik ik een iets minder opvallende kleur geven. De bezoeker kan toch niet verder voor hij akkoord geeft. en het tweede is een taalkundig verhaaltje. Het is geen oplossing VOOR de kou maar TEGEN kou 🙂

Doe er je voordeel mee....:-) Kijk je ook even naar de nettenkoning.nl? 

JLdNK