Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Hallo iedereen,
Wij zijn nu zo een 2 tal weken online, we krijgen bezoekers (laatste dagen wel minder dan in het begin) Momenteel 6 bestellingen gehad, maar allemaal van mensen die we kennen, maar eentje van iemand anders...
Graag even jullie feedback over onze webshop.
Bedankt.
Hey @Gamopoly!
Jay hier van Shopify.
Ik wil je graag verwelkomen bij Shopify, top dat je deel uitmaakt van ons platform! Ik lees dat je webwinkel al een aantal weken open is, en dat je graag wilt weten hoe je klanten kunt aantrekken, waardoor je meer bestellingen zult ontvangen. Ik heb even de volgende tips voor je:
Wat ik super vind:
Wat je misschien kunt aanpassen:
Ten slotte is het misschien ook geen slecht idee om wat reclame te maken (op social media bijvoorbeeld). Marketing campagnes zijn de beste manier om klanten op de hoogte te brengen van je webwinkel. Dit zal vervolgens hopelijk ook voor meerdere bestellingen zorgen. Je kunt meer over marketing campagnes creëren lezen in de 'Marketingcampagnes en automatisering maken' hulpartikel.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Wat is er met mijn SHOPIFY winkel gebeurd. Ik heb een e-mail ontvangen van Shopify dat er om 22.57uur producten verwijderd zijn, maar ik was niet thuis dus die informatie klopt niet.Ik ben al 4 maanden producten aan het toevoegen en het lijkt van SHOPIFY de collecties met producten van mijn website heeft gehaald. Wat is de reden waarom dit gedaan is?
We betalen elke maand een keurig bedrag voor Shopify.
U vernietigt ons bedrijf als u dit zonder reden doet, We zullen een klacht indienen.
www.lifestyleulove.com
Hallo,
ik denk dat deze reactie niet voor ons bedoelt was, maar eerder voor shopify zelf?
Ik weet niet of het de beste weg is om dit probleem aan te kaarten,
hopelijk krijg je verder hulp van shopify.
Mvg
Annelies en Kris
GAMOPOLY
Hoi @poppersboys,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je reactie.
Ik heb een antwoord geplaatst op je oorspronkelijke bericht, en wil je graag verder helpen als dit nog niet is opgelost. Om verwarring te voorkomen vraag ik je echter om op je oorspronkelijke bericht te reageren, zodat we het gesprek op één plek kunnen houden.
Als je via e-mail contact opneemt met onze Nederlandstalige ondersteuning hebben we de mogelijkheid om hierbij je account te onderzoeken. Daarmee krijgen we waarschijnlijk een stuk meer inzicht in wat er precies is gebeurt met je producten.
Alvast bedankt,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024