FROM CACHE - nl_header

feedback

feedback

pgelisa21
Bezoeker
1 0 0

hello 

i want some feedback on my website germi21.com thank jou

wij zouden graag wat feedback willen over onze website op germi21.com

pg elisa
1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hoi @pgelisa21

Ik lees dat je graag wat feedback wilt ontvangen op je germi21.com webwinkel. Ik deel graag even de volgende tips met je:

Vind ik leuk!

• Ik vind het kleurenpatroon die je gebruikt voor je thema erg mooi! Dit zorgt er voor dat je thema er erg schoon en klantvriendelijk uit ziet. 
  • De Instagram-sectie onderaan je webwinkel is ook een leuk extraatje! Op deze manier kunnen je klanten niet alleen leuke afbeeldingen zien, maar ook met één klik op je Instagram-pagina belanden.
  • Ik vind de manier waarop je de verschillende producten in je webwinkel hebt onderverdeeld in diverse categorieën ook erg goed! Op deze manier is het voor je klanten goed overzichtelijk in welke categorie ze verschillende producten kunnen vinden.

Verbeterpuntjes.

• Ik raad je aan een 'Over Ons' pagina aan je webwinkel toe te voegen. Op deze manier kunnen je klanten meer lezen over je webwinkel / bedrijf, wat vervolgens vertrouwen zal vestigen. 
  • Ook is het een goed idee om juridische-pagina's aan je webwinkel toe te voegen. Een winkelbeleid bied je klanten niet alleen meer informatie omtrent het plaatsen van bestellingen in je webwinkel, maar beschermd jouw als ondernemer ook tegen onvoorziene omstandigheden.
  • Tot slot zou je ook een Favicon aan je thema kunnen toevoegen. Een Favicon is een kleine vierkante afbeelding of logo wat naast de URL van je webwinkel wordt weergegeven. Dit kleine afbeelding / logo kan je webwinkel er nog professioneler uit laten zien!

Mocht je verder wat diepgaande tips willen ontvangen omtrent je webwinkel of Shopify, aarzel niet om contact met ons op te nemen en dan helpen we je hier graag even verder mee!

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog