Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Begin deze maand hebben we onze nieuwe website met shop-mogelijkheden gelanceerd. De prioriteit ligt niet op shopping, maar wordt meer als service aangeboden voor onze klanten.
De site / shop is nog wel in ontwikkeling, maar bevat momenteel de meest belangrijke informatie (in onze ogen). We hebben gebruikt gemaakt van het 'Sense' thema.
Ik ben benieuwd naar jullie feedback om eventuele verbeteringen door te kunnen voeren.
De url is https://www.mooihaar.nu
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @MooiHaar!
Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp!
Ik heb gelijk even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je.
Wat ik leuk vind!
Wat tips.
Mocht je ergens nog vragen over hebben dan kun je ook altijd contact met onze ondersteuningsteam opnemen en staan wij je graag op deze manier ten hulp.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @MooiHaar!
Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp!
Ik heb gelijk even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je.
Wat ik leuk vind!
Wat tips.
Mocht je ergens nog vragen over hebben dan kun je ook altijd contact met onze ondersteuningsteam opnemen en staan wij je graag op deze manier ten hulp.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Bedankt voor het meekijken!
Qua tips heb ik in de footer een extra navigatie toegevoegd met de verschillende beleidspagina's. Daarnaast heb ik ook een Instagram feed toegevoegd op de homepagina.
De betaalsymbolen heb ik achterwege gelaten, omdat shopping niet ons hoofddoel is.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024