FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Feedback

Opgelost

Feedback

MooiHaar
Bezoeker
2 0 1

Begin deze maand hebben we onze nieuwe website met shop-mogelijkheden gelanceerd. De prioriteit ligt niet op shopping, maar wordt meer als service aangeboden voor onze klanten.

De site / shop is nog wel in ontwikkeling, maar bevat momenteel de meest belangrijke informatie (in onze ogen). We hebben gebruikt gemaakt van het 'Sense' thema.

Ik ben benieuwd naar jullie feedback om eventuele verbeteringen door te kunnen voeren.

De url is https://www.mooihaar.nu

MooiHaar staat voor; uniek, kleurrijk, creatief, krachtig en vooral dichtbij jezelf.
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @MooiHaar!

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp! 

Ik heb gelijk even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je. 

Wat ik leuk vind! 

1. Ik vind je thema-layout ontzetten mooi! De kleurenpatronen die je voor je thema hebt gekozen geven je thema een ontzettend schoon en klantvriendelijk uiterlijk. 
  2. Ook vind ik je Prijzen-pagina erg mooi! De afbeeldingen en tekst die je hier hebt geplaatst geven deze pagina niet alleen een mooi uiterlijk, maar maken het ook erg overzichtelijk en gemakkelijk om te volgen. Mijn complimenten! 
  3. Ten slotte is het goed dat je Afspraak-pagina een gele achtergrond heeft. Dit laat je klanten zien dat dit het belangrijkste menu-item is en er is een grotere kans dat ze hierop zullen klikken. 

Wat tips.

1. Het valt me op dat je nog geen juridische-pagina's aan je menu hebt toegevoegd. Ik raad je zeker aan om deze aan je webwinkel toe te voegen aangezien dit niet alleen je klanten meer informatie bied omtrent bestellingen / verzendingen, maar beschermen jou ook mocht er ooit een ongelegen situatie plaatsvinden met een klant. Lees meer over het toevoegen van winkelbeleid-pagina's in het 'Winkelbeleid toevoegen' hulpdocument.
  2. Misschien is het vervolgens ook een leuk idee om je betaalmethoden-iconen weer te geven in de footer van jullie menu. Op deze manier kunnen je klanten zien via welke betaalmethoden ze bestellingen kunnen plaatsen in je webwinkel. Mocht je dit graag willen dan kun je vanuit je Themabewerker klikken op de Voettekst sectie en vervolgens de Betalingspictogrammen weergeven knop aanvinken:
    31-47-myye7-r49hl
  3. Ten slotte is het misschien ook een leuk ideetje om een Instagram-sectie aan jullie homepagina toe te voegen. Op deze manier kun je niet alleen je mooie Instagram foto's laten weergegeven, maar kunnen je klanten ook gemakkelijk via één klik op je Instagrampagina belanden. Er zijn een aantal gratis apps die je kunt installeren die dit kosteloos voor je mogelijk kunnen maken. 

Mocht je ergens nog vragen over hebben dan kun je ook altijd contact met onze ondersteuningsteam opnemen en staan wij je graag op deze manier ten hulp.

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @MooiHaar!

Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp! 

Ik heb gelijk even een kijkje genomen naar je webwinkel en heb de volgende feedback voor je. 

Wat ik leuk vind! 

1. Ik vind je thema-layout ontzetten mooi! De kleurenpatronen die je voor je thema hebt gekozen geven je thema een ontzettend schoon en klantvriendelijk uiterlijk. 
  2. Ook vind ik je Prijzen-pagina erg mooi! De afbeeldingen en tekst die je hier hebt geplaatst geven deze pagina niet alleen een mooi uiterlijk, maar maken het ook erg overzichtelijk en gemakkelijk om te volgen. Mijn complimenten! 
  3. Ten slotte is het goed dat je Afspraak-pagina een gele achtergrond heeft. Dit laat je klanten zien dat dit het belangrijkste menu-item is en er is een grotere kans dat ze hierop zullen klikken. 

Wat tips.

1. Het valt me op dat je nog geen juridische-pagina's aan je menu hebt toegevoegd. Ik raad je zeker aan om deze aan je webwinkel toe te voegen aangezien dit niet alleen je klanten meer informatie bied omtrent bestellingen / verzendingen, maar beschermen jou ook mocht er ooit een ongelegen situatie plaatsvinden met een klant. Lees meer over het toevoegen van winkelbeleid-pagina's in het 'Winkelbeleid toevoegen' hulpdocument.
  2. Misschien is het vervolgens ook een leuk idee om je betaalmethoden-iconen weer te geven in de footer van jullie menu. Op deze manier kunnen je klanten zien via welke betaalmethoden ze bestellingen kunnen plaatsen in je webwinkel. Mocht je dit graag willen dan kun je vanuit je Themabewerker klikken op de Voettekst sectie en vervolgens de Betalingspictogrammen weergeven knop aanvinken:
    31-47-myye7-r49hl
  3. Ten slotte is het misschien ook een leuk ideetje om een Instagram-sectie aan jullie homepagina toe te voegen. Op deze manier kun je niet alleen je mooie Instagram foto's laten weergegeven, maar kunnen je klanten ook gemakkelijk via één klik op je Instagrampagina belanden. Er zijn een aantal gratis apps die je kunt installeren die dit kosteloos voor je mogelijk kunnen maken. 

Mocht je ergens nog vragen over hebben dan kun je ook altijd contact met onze ondersteuningsteam opnemen en staan wij je graag op deze manier ten hulp.

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

MooiHaar
Bezoeker
2 0 1

Bedankt voor het meekijken!

Qua tips heb ik in de footer een extra navigatie toegevoegd met de verschillende beleidspagina's. Daarnaast heb ik ook een Instagram feed toegevoegd op de homepagina.

De betaalsymbolen heb ik achterwege gelaten, omdat shopping niet ons hoofddoel is.

MooiHaar staat voor; uniek, kleurrijk, creatief, krachtig en vooral dichtbij jezelf.