Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Graag haal ik meer views en sales. Graag feedback oa op gebruiksgemak. Bedankt!
www.CityCases.nl
Dag Christoph,
Dit is een héél leuk idee en de shop ziet er slick en gestroomlijnd uit, geen onnodige afleidingen e.d. Echt mooi gedaan. De subtiele maar toch nog merkbare Trustpilot reviewlink helemaal bovenaan is een goeie touch.
Ik heb even snel gesnuffeld naar mijn locatie bij "ontwerp zelf." Snel gevonden, maar (en dit is slechts een heel kleine aanmerking hoor), ik zou opteren voor "Stad, Provincie, Land" als voorbeeldtekst in het veld Zoek Mijn Stad, ofwel aan de huidige indeling "Maastricht, Limburg, Nederland" het toevoeging "vb." plakken. En de achterliggende databank met steden, wordt daar nog aan gesleuteld? Want voor Belgïe staat er bij sommige steden wel de provincie vermeld, en voor andere niet (enkel Stad-Land).
Ik hoop dat je er iets mee bent 🙂
Veel succes! Y.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024