FROM CACHE - nl_header

Graag feedback op mijn shop (verkoop USA) www.kidsdecowall.com

Kidsdecowall
Bezoeker
1 0 0

Hoi! Ik ben al een tijdje live, via https://www.kidsdecowall.com/

Ik krijg bezoekers maar ik verkoop nog niets. Kan iemand misschien met mij meekijken waar dit aan ligt? (zie de site er trust worthy genoeg uit, qua betalingsgegevens etc?)

 

Alvast bedankt!

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Dorieke,

 

Dit is Iris van het van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam.

 

Ik zie dat mijn collega Peter je in een email wat tips heeft gegeven op 26 maart. Waren deze tips duidelijk of hebt je hier nog wat vragen over? Of kan ik je met iets anders helpen?

 

Als je interesse hebt, heb ik ook wat nuttige blog posts om je te inspireren met ideeën over hoe je jullie conversiepercentage kunt verhogen:

 

Weet alsjeblieft dat onze steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Het thema ziet er mooi clean uit wat mij betreft!

Wie zijn de bezoekers die je krijgt? Zijn dat mensen die op zoek zijn naar jouw soort producten? Dat is natuurlijk het belangrijkste.

Als ik op zoek zou zijn naar posters en versieringen en ik zou op jouw website terecht komen, zou ik vervolgens op zoek gaan naar het volgende:
- Hoe zien de producten er in real life uit? Hoe groot zijn ze in het echt/wat is de kwaliteit? Kan ik ergens de versieringen zien in een echte kamer/omgeving (bijv op een hoge resolutie image).
- Wie zit er achter deze winkel? Wat is het voor soort bedrijf? En waar zitten jullie?
- Wat zijn de levertijden en en bezorgkosten en retourvoorwaarden?
- Is het te vertrouwen? Is het een officiële onderneming?
- Wat zijn de reacties van mensen die de gok met deze winkel hebben gewaagd? Reviews!
- Hoe neem ik evt. contact op? Waar staat het telefoonnummer/e-mailadres?

Het kan natuurlijk zijn dat je een aantal van deze zaken hebt behandeld op je website. Dan is het goed om ze meer in het oog te laten springen/te herhalen. Want ik heb ze niet gezien toen ik vlug door je shop heen klikte. Bezoekers bouncen in de regel snel.

En er kunnen altijd wat kleine dingetjes gefixt worden om te laten zien dat het een legit onderneming is die moeite doet voor haar website:
- Bijv. de lange lijst met foto's https://www.kidsdecowall.com/products/mermaid-decoration-set
- De instagram link in de footer die niet werkt,
- De lege nieuws link in de footer.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.