Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Hi, Wij zijn dit jaar begonnen met onze nieuwe webshop www.wafwaf.nl Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden en waar de verbeterpunten zitten.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Toffe site! Het is heel uitnodigend om meteen vrolijke honden samen met een echt gezicht te zien als je de site binnenkomt, mijn aandacht had je in ieder geval.
Ook hele mooie foto's die in dezelfde stijl zijn, dat maakt de shop heel overzichtelijk.
Kleine nitpick, je zou de titel van de homepagina wat korter kunnen maken. Zo staat deze bij mensen in hun tabblad volledig.
Bij een van jullie producten staat een tasje als 2e foto, deze kon ik ook terug vinden op het product ernaast.
Laatste kleine dingetje
De onderste infoboxes zijn de letters erg klein vergeleken met de rest van de site, het kan zijn bij sommige mensen dat die dan onleesbaar zijn.
Leuk en origineel design met vrolijke beesten!
Geslaagd.
Hi, thanks voor de feedback. Ik ga er gelijk mee aan de slag
Geslaagd.
Toffe site! Het is heel uitnodigend om meteen vrolijke honden samen met een echt gezicht te zien als je de site binnenkomt, mijn aandacht had je in ieder geval.
Ook hele mooie foto's die in dezelfde stijl zijn, dat maakt de shop heel overzichtelijk.
Kleine nitpick, je zou de titel van de homepagina wat korter kunnen maken. Zo staat deze bij mensen in hun tabblad volledig.
Bij een van jullie producten staat een tasje als 2e foto, deze kon ik ook terug vinden op het product ernaast.
Laatste kleine dingetje
De onderste infoboxes zijn de letters erg klein vergeleken met de rest van de site, het kan zijn bij sommige mensen dat die dan onleesbaar zijn.
Leuk en origineel design met vrolijke beesten!
Geslaagd.
Hi, thanks voor de feedback. Ik ga er gelijk mee aan de slag
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024