FROM CACHE - nl_header

Graag feedback op onze nieuwe website

Opgelost

Graag feedback op onze nieuwe website

Gilbertwaf
Bezoeker
3 1 1

Hi, Wij zijn dit jaar begonnen met onze nieuwe webshop www.wafwaf.nl Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden en waar de verbeterpunten zitten.

Alvast bedankt!

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

HappyFlappyBird
Shopify Partner
3 1 1

Geslaagd.

Toffe site! Het is heel uitnodigend om meteen vrolijke honden samen met een echt gezicht te zien als je de site binnenkomt, mijn aandacht had je in ieder geval.

Ook hele mooie foto's die in dezelfde stijl zijn, dat maakt de shop heel overzichtelijk. 
Kleine nitpick, je zou de titel van de homepagina wat korter kunnen maken. Zo staat deze bij mensen in hun tabblad volledig.

Bij een van jullie producten staat een tasje als 2e foto, deze kon ik ook terug vinden op het product ernaast. 

Laatste kleine dingetje 

HappyFlappyBird_0-1724524777926.png

De onderste infoboxes zijn de letters erg klein vergeleken met de rest van de site, het kan zijn bij sommige mensen dat die dan onleesbaar zijn. 

Leuk en origineel design met vrolijke beesten!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Gilbertwaf
Bezoeker
3 1 1

Geslaagd.

Hi, thanks voor de feedback. Ik ga er gelijk mee aan de slag

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

HappyFlappyBird
Shopify Partner
3 1 1

Geslaagd.

Toffe site! Het is heel uitnodigend om meteen vrolijke honden samen met een echt gezicht te zien als je de site binnenkomt, mijn aandacht had je in ieder geval.

Ook hele mooie foto's die in dezelfde stijl zijn, dat maakt de shop heel overzichtelijk. 
Kleine nitpick, je zou de titel van de homepagina wat korter kunnen maken. Zo staat deze bij mensen in hun tabblad volledig.

Bij een van jullie producten staat een tasje als 2e foto, deze kon ik ook terug vinden op het product ernaast. 

Laatste kleine dingetje 

HappyFlappyBird_0-1724524777926.png

De onderste infoboxes zijn de letters erg klein vergeleken met de rest van de site, het kan zijn bij sommige mensen dat die dan onleesbaar zijn. 

Leuk en origineel design met vrolijke beesten!

Gilbertwaf
Bezoeker
3 1 1

Geslaagd.

Hi, thanks voor de feedback. Ik ga er gelijk mee aan de slag