FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Graag tips om meer sales binnen te halen op zokkn.be

Opgelost

Graag tips om meer sales binnen te halen op zokkn.be

nadiaZokkn
Toerist
6 0 0

Hallo,

de website is al een tijdje online en ik heb al het een en ander aangepast maar de verkoop mag stukken beter. 

Graag een paar tips! 

Ik heb nog een paar vragen:

- product reviews/een blog/ ... vertraagt een webshop als men dit allemaal gaat toepassen? 

- waarom zijn er zoveel webshops die geen reviews posten?

- iemand een idee welke (gratis/betaalbare) app of oplossing ik kan gebruiken om ook winkels te bedienen? Met dus aangepaste prijs en facturatie

- iemand met een oplossing om in de webshop VLOT twee verschillende sokken te bestellen? 

Alvast heel erg bedankt!

nadia

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @nadiaZokkn !

Jay hier van Shopify.

Ik heb hier 3 top blogs voor je met veel tips over het verhogen van je conversie:

Ik beantwoord ook graag even je volgende vragen...

Product reviews/een blog/ ... vertraagt een webshop als men dit allemaal gaat toepassen? - In kort, ja. Wanneer je bepaalde apps toevoegt en / of aanpassing maakt in de codering van je webwinkel zal dit je webwinkel inderdaad wat vertragen. Dit betekent niet dat dit je webwinkel gelijk super langzaam maakt. Het is altijd goed om apps en / of codering waar je geen gebruik meer van maakt te verwijderen. Zo optimaliseer je de snelheid van je webwinkel.

Waarom zijn er zoveel webshops die geen reviews posten?  - Hier heb ik niet direct een antwoord op. Uiteraard ligt dit aan de ondernemer. Om vertrouwen te vestigen met je klanten kan het altijd geen kwaad om reviews te plaatsen. Sommige ondernemers kiezen ervoor om op andere manieren vertrouwen te vestigen zoals bijvoorbeeld via blogs, advertenties, en betrouwbaarheid. 

Iemand een idee welke (gratis/betaalbare) app of oplossing ik kan gebruiken om ook winkels te bedienen? Met dus aangepaste prijs en facturatie. - Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben: 

Kortingen / aangepaste prijzen

Facturen

Iemand met een oplossing om in de webshop VLOT twee verschillende sokken te bestellen? - Ik stel voor dat je voor deze vraag even direct contact opneemt met de Shopify Ondersteuningsteam zodat zij je even direct kunnen helpen. Deze vraag is namelijk wat beter te beantwoorden wanneer er naar je account-instellingen en webwinkel is gekeken. 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @nadiaZokkn !

Jay hier van Shopify.

Ik heb hier 3 top blogs voor je met veel tips over het verhogen van je conversie:

Ik beantwoord ook graag even je volgende vragen...

Product reviews/een blog/ ... vertraagt een webshop als men dit allemaal gaat toepassen? - In kort, ja. Wanneer je bepaalde apps toevoegt en / of aanpassing maakt in de codering van je webwinkel zal dit je webwinkel inderdaad wat vertragen. Dit betekent niet dat dit je webwinkel gelijk super langzaam maakt. Het is altijd goed om apps en / of codering waar je geen gebruik meer van maakt te verwijderen. Zo optimaliseer je de snelheid van je webwinkel.

Waarom zijn er zoveel webshops die geen reviews posten?  - Hier heb ik niet direct een antwoord op. Uiteraard ligt dit aan de ondernemer. Om vertrouwen te vestigen met je klanten kan het altijd geen kwaad om reviews te plaatsen. Sommige ondernemers kiezen ervoor om op andere manieren vertrouwen te vestigen zoals bijvoorbeeld via blogs, advertenties, en betrouwbaarheid. 

Iemand een idee welke (gratis/betaalbare) app of oplossing ik kan gebruiken om ook winkels te bedienen? Met dus aangepaste prijs en facturatie. - Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben: 

Kortingen / aangepaste prijzen

Facturen

Iemand met een oplossing om in de webshop VLOT twee verschillende sokken te bestellen? - Ik stel voor dat je voor deze vraag even direct contact opneemt met de Shopify Ondersteuningsteam zodat zij je even direct kunnen helpen. Deze vraag is namelijk wat beter te beantwoorden wanneer er naar je account-instellingen en webwinkel is gekeken. 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Hi Nadia,

Ik heb de vrijheid genomen om uw website eens te bezoeken. Mijn 50c

.1 Ik denk dat u een duidelijk verhaal heeft waar men zeker oren naar heeft. 

.2 Ik denk echter dat niemand het weet. Wellicht heeft u al plannen met betrekking tot SEO. Zo niet, dan kunt u daar al snel, zonder al teveel investeringen, resultaten halen. U kunt bijvoorbeeld bepalen  op welke zoekwoorden u gevonden wilt worden en daar vervolgens uw website op optimaliseren. In mijn ervaring werkt het het beste om interessante blogs te schrijven met die zoekwoorden erin. Een gratis tool als bijvoorbeeld ubersuggest kan u al helpen om de juiste zoekwoorden te vinden.

.3 Uw website is wat traag. Dat is op zich geen ramp alleen kan het zijn dat Google dat strenger gaat meenemen in de ranking. Ik zou daar tzt wel iets aan doen

.4 Met betrekking tot het plaatsen van reviews. Het kost best wat  tijd en energie om mensen te vragen om een positieve review achter te laten. Een negatieve review vindt zijn weg wel. 

groet en succes met de handel

Hessel - Botz4U

Ook een chatbot in je Shopify shop?