Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Ik ben bezig met een nieuwe webwinkel, zouden jullie mij wat tips kunnen geven? 🙂 Alle verbeteringen zijn welkom uiteraard!
Website: https://mijnvoordeelshop.nl/
Mooie site! Voor de producten zou ik de voordeelpakketten onder de normale producten zetten. Hierdoor is het wat overzichtelijker.
Op je homepagina op desktop "Steken" de producten heel ver naar rechts uit, dit ziet er wat apart uit. Ik zou het element limiten tot de maximale grootte van de andere elementen erboven. Verder zou je de homepagina op desktop wat breder kunnen maken, omdat je de producten en elementen best groot hebt gemaakt ziet dit er overzichtelijker uit. Ook zou je kunnen variëren met producten, omdat je nu 2 rijen van dezelfde producten onder elkaar hebt staan.
Al met al, mooi begin! Ik zou zeker op soortgelijke websites kijken wat zij hebben gedaan en je inspiratie daarvandaan halen.
Bedankt! Ik ga deze tips meenemen 🙂
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024