FROM CACHE - nl_header

Inzetten van Shopify verbeteringsprogramma

Telli
Bezoeker
1 0 0

Beste lezer,

Ik wil graag een verbeteringsprogramma inzetten voor mijn Shopify webshop, om de snelheidsscore te verhogen van 40 naar 100. 
Daarnaast is mijn winkel sinds 1 maart online, ondanks een goede doelgroep bereik en aantal normen At To Cart is er nog geen aankoop gerealiseerd.
Heeft iemand ervaring hiermee? Waar kan dat aan liggen?
 
Hoe kan ik deze doelen realiseren? 
Tulay Telli

 

 

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Tulay,

 

Dit is Iris van het van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam.

 

Ik zie dat mijn collega Jonah je in een email wat tips heeft gegeven op 15 maart. Waren deze tips duidelijk of hebt je hier nog wat vragen over? Of kan ik je met iets anders helpen?

Hoe snel is de winkel intussen? Je hebt hoge ambities om dit van 40 naar 100 te willen brengen, rond the 50 is al prima in Nederland en België, omdat wij vrij snelle internet verbindingen hebben, dus dit is prima voor jullie klanten.

 

Als je interesse hebt, heb ik ook wat nuttige blog posts om je te inspireren met ideeën over hoe je jullie conversiepercentage kunt verhogen:

 

Weet alsjeblieft dat onze steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

 

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

YoniStevens
Nieuw lid
8 0 0

Dag Telli,

 

Ik deel eventjes m'n mening als gebruiker, en ben hoegenaamd geen techneut, maar een snelheidsscore van 100 lijkt me quasi onmogelijk; dit zou betekenen dat de shop onmiddellijk oplaadt, wat op zich betekent dat er niets op je shop site te vinden is - bij wijze van spreken. Geen enkele pagina of file die geladen moet worden. De snelheidsscore wordt o.a. berekend door na te gaan hoeveel informatie (tekst, foto's, aantal pagina's) je shop omhelst, lijkt me. Ik had in m'n eerste week dat ik eraan werkte niets meer dan 1 pagina, een drietal foto's, en een paragraaf tekst; en de score stond op 83. Die is nu logischerwijze gestaag aan het zakken. Shopify kan hier zeker nog uitgebreider op ingaan als je je er toch zorgen over zou maken.

Wil je die toch nog iets verhogen, dan zou ik voorstellen om misschien pagina inhoud te herzien? Maar je mag je niet vastpinnen op die score hoor.

 

Veel succes! Y.