FROM CACHE - nl_header

Kan iemand mij helpen? Collectie wordt niet meer correct overgenomen in de banner,

Savemer
Bezoeker
1 0 0

Hallo allemaal,

 

Ik ben net begonnen met indelen van mijn Shopify store. Nou had ik net alles netjes voor elkaar. een collectiepagina aangemaakt. Vervolgens werd de collectie banner en de collectie netjes overgenomen op de pagina. Ik ben verder gegaan met invullen van de site en plots werd mijn banner niet meer correct weergegeven. Ook alle subpaginas in de navigatie zijn hun afbeelding verloren. Ik heb voor elke subpagina een apart collectiepagina aangemaakt. En de collectie zou dus correct overgenomen moet worden.

 

Kan iemand mij helpen met wat ik verkeerd gedaan heb?

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Hallo @Savemer ,

 

Welkom op de Community en bedankt voor je vraag! Het is goed om te horen dat je al druk bezig bent met het opbouwen van je webshop! Omdat ikzelf geen toegang heb tot je account en niet bekend ben met de URL van je webshop maakt dit het lastig om je vraag te beantwoorden.

 

Wat ik je wil aanraden is om contact op te nemen met ons Nederlandstalige ondersteuningsteam. Zodra je via die weg contact met ons opneemt kunnen wij je account en webshop inzien om een beter idee te krijgen over wat er precies mis gaat. Wij staan daar voor je klaar om je verder op weg te helpen met deze kwestie!

 

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

STARPLUGNL
Bezoeker
2 0 0

Hoi Arno ik zit helaas met hetzelfde probleem. Hebben jullie misschien een oplossing zodat ik het zelf kan doen? Of kan ik ook beter contact opnemen met de ondersteuning. 

MVG,

 

Starplug