FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

leeftijd

Opgelost

leeftijd

sahidhaddache
Bezoeker
1 0 0

Ik heb perongeluk een verkeerde geboortedatum ingevuld, waardoor ik nu niet door de check kom met mijn id

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Elora
Shopify Staff (Retired)
11 9 2

Geslaagd.

Hallo,

Bedankt voor je vraag over het aanpassen van je geboortedatum en verificatie van je gegevens.

Om in aanmerking te komen voor Shopify-betalingen, worden jullie gecontroleerd of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld. Dit is een standaardcontrole die wordt uitgevoerd in alle winkels die Shopify Payments gebruiken en je hoeft hierover geen zorgen te maken.

Als je geboortedatum die je ingegeven hebt in je account niet overeenkomt met wat er op je verificatiedocument staat, krijg je een foutmelding in je Shopify beheercentrum. Onder die melding zou je een samenvatting moeten zien van wat wij in het systeem hebben staan; naam, adres en geboortedatum. Daaronder, zal er een knop bijwerken dienen te staan, zoals deze voorbeeld die je kan klikken om het nodige aan te passen en opslaan. Daarna kan je het document opnieuw indienen voor verificatie.

Indien je geen mogelijkheid ziet staan om je gegevens zelf aan te passen voor upload, of er onregelmatigheden optreden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.

Elora | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Elora
Shopify Staff (Retired)
11 9 2

Geslaagd.

Hallo,

Bedankt voor je vraag over het aanpassen van je geboortedatum en verificatie van je gegevens.

Om in aanmerking te komen voor Shopify-betalingen, worden jullie gecontroleerd of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld. Dit is een standaardcontrole die wordt uitgevoerd in alle winkels die Shopify Payments gebruiken en je hoeft hierover geen zorgen te maken.

Als je geboortedatum die je ingegeven hebt in je account niet overeenkomt met wat er op je verificatiedocument staat, krijg je een foutmelding in je Shopify beheercentrum. Onder die melding zou je een samenvatting moeten zien van wat wij in het systeem hebben staan; naam, adres en geboortedatum. Daaronder, zal er een knop bijwerken dienen te staan, zoals deze voorbeeld die je kan klikken om het nodige aan te passen en opslaan. Daarna kan je het document opnieuw indienen voor verificatie.

Indien je geen mogelijkheid ziet staan om je gegevens zelf aan te passen voor upload, of er onregelmatigheden optreden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.

Elora | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog