Heb je pas net je winkel gelanceerd? Vraag andere leden om feedback
Ik ben bezig met mijn producten in verschillende categorieën te plaatsen. Ik heb de pages aangemaakt. Vervolgens bij "navigatie" bij "menuoptie toevoegen" de optie toegevoegd en dit met elkaar gekoppeld zoals ik dit in een youtube filmpje heb gezien.
Het probleem nu is dat als ik een product toevoeg bij de desbetreffende categorie, dan zie ik dat datzelfde product ook automatisch is toegevoegd bij alle andere categorieën, terwijl ik dit niet heb gedaan.
Waar kan dit aan liggen? Wat doe ik fout? Heb dit al een aantal keer opnieuw gedaan.
I am working on placing my products into different categories. I have created the pages. Then, in "navigation," I added the option to "add menu item" and linked it as I saw in a YouTube video.
The problem now is that when I add a product to the respective category, I notice that the same product is automatically added to all other categories, even though I did not do this.
What could be causing this? What am I doing wrong? I have tried doing this several times.
Hallo @Janajoe,
Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag!
Het probleem dat je beschrijft lijkt te maken te hebben met de template die je gebruikt binnen je thema-bewerker. Een template is een blauwdruk van een pagina, zo heb je templates voor product pagina's, informatie pagina's, blog pagina's en ga zo maar door. Templates zijn geconfigureerd om je onlinewinkel een consistente look-and-feel te geven. Maar dit betekent ook dat als je een bepaalde template bewerkt, de wijzigingen worden toegepast op elke pagina die dat pagina template gebruiken.
Voor meer informatie wil ik je aanraden dit hulpdocument over 'Templates' door te nemen. Als je wilt dat een bepaalde pagina een unieke uitstraling heeft dan is het uiteraard mogelijk om hiervoor een aparte template aan te maken. Stel dat je bijvoorbeeld kleding en sierraden verkoopt dan zou je voor je kleding producten wellicht een ander producttemplate willen aanmaken in vergelijking met de product template die je gebruikt voor sierraden. Onderstaande helpdocumenten geven meer inzicht in hoe je dit kunt doen en hoe je templates kunt toepassen op specifieke pagina's of productpagina's.
Mocht je hier nog meer vragen over hebben, of mocht ik de vraag verkeerd begrepen hebben, dan wil ik je aanraden contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam. Dan kunnen we samen je thema bekijken en gepersonaliseerd advies geven over hoe je verschillende templates kunt toepassen. Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe wij je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hier word ingegaan over welke ondersteunings types wij bieden op Shopify en hoe de Community het beste gebruikt kan worden!
Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024