FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

minimum bedrag aankoop

minimum bedrag aankoop

Alkemade
Toerist
3 0 1

Goede middag, hoe kan je minimum bedrag aankoop instellen?  

7 ANTWOORDEN 7

Derksen
Plezierreiziger
13 1 1

Beste Alkemade 

je eenvoudig de minimale bestelorde instellen door de volgende stappen te volgen 

1 - login op Shopify 

2 - Ga naar instellingen 

3 - Klik op verzending en Bezorging 

4 - Klik op het land waar je dit voor wilt instellen door tarief te bewerken 

5 - conditionele Prijs instellen _ Activeren 

6 - klik op de onderste ; Op basis van bestelprijs

7 - Stel j eMinimale bestel prijs in hou de maximale prijs leeg anders kunnen mensen niet boven dat bedrag bestellen 

8 - je bent er klaar voor 

Met Vriendelijke Groeten Derksen

MVG
Alkemade
Toerist
3 0 1

Ga ik proberen! bedankt, David

Jessica3
Bezoeker
2 0 0

Beste,

Ik heb je stappen doorlopen, maar zou je mij kunnen aangeven of ik ook ergens iets kan invoeren dat het voor de klant duidelijk is dat zij voor een x bedrag moeten bestellen? Nu staat er in mijn webshop namelijk dat de verzendoptie niet beschikbaar is ivm te laag bedrag/gewicht, maar klanten zien dan niet voor hoeveel ze moeten bestellen.

Alkemade
Toerist
3 0 1

Dag Jessica, Ik heb dus zelfde probleem, misschien omdat ik een basis abonnement heb?   Krijg ook niet echt goed opgelost 

David 

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Jessica, 

Peter hier, van Shopify Support. Ik zie dat Derksen al heel handig hierover advies had geboden, maar dat je nog een vraag had over hoe u dit het effectiefst kunt aanpakken wat betreft het aangeven aan uw klanten wat het minimum aankoopbedrag is. 

Ik zou hier adviseren om hier zoveel mogelijk duidelijkheid te bieden op de productpagina's zelf bijv, of een banner te gebruiken bovenaan uw website. Verder kunt u de foutmelding waar u naar verwijst in de checkoutomgeving ook zelf anders verwoorden. Ga naar uw actieve thema > [...] > "Bewerk standaard thema-inhoud":

Zoek vervolgens op de precieze bewoording van de foutmelding. In dit geval, in mijn testwinkel, heb ik gezocht op de zoekterm "no shipping": 

Vervolgens kan ik hier de tekst van de foutmelding aanpassen, bijvoorbeeld door een zinnetje erachter te zetten waarin ik aangeef wat de minimum bestellingswaarde is. 

Een andere optie is om te kijken naar apps die deze minimum bestellingswaarde voor u over kunnen nemen, zoals Order Limits MinMaxify of MinCart. Hier zitten wel kosten aan, maar ik heb ook deze Cart & Checkout Quantity Limit app gevonden die gratis is. 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Jessica3
Bezoeker
2 0 0

Top! probleem opgelost 😀

Roell
Toerist
9 0 0

Ik kan geen minimum aankoop bedrag invoeren. De methode hierboven aangegeven werkt niet bij mij. Dit lijkt mij een standaard functionaliteit van een webshop en zou daar geen aparte app voor moeten hoeven installeren.