FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Mobiele menu werkt niet

Mobiele menu werkt niet

Jet3
Toerist
3 0 1

HELP!!

Mijn desktopsite werkt helemaal naar behoren, maar op de mobiele versie werkt de menu knop niet... Hoe kan ik dit oplossen?!

Www.jd-exclusive.nl 

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Jet3 , welkom op onze Shopify Community!

Ik begrijp dat je een probleem ervaart wanneer je je winkel opent op een mobiel toestel. Ik begrijp dat je aangeeft dat je menu niet werkt wanneer je je website bezoekt via mobiel, klopt dat? Ik heb even een kijkje genomen en ik ervaar dit probleem inderdaad wanneer ik je website bezoek.

Wat ik je in dit geval kan aanraden is om even contact met ons op te nemen door een bericht achter te laten binnen ons Hulpcentrum. Wij zullen dan met je mee kunnen kijken en je de juiste ondersteuning aanbieden. Aangezien er hier een aantal redenen voor kunnen zijn die wij niet kunnen achterhalen tenzij wij een kijkje binnen je winkel beheer nemen is het handig als je contact met ons direct opneemt.

Maak je geen zorgen, we zullen je verder helpen. 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog