FROM CACHE - nl_header

Net begonnen en zouden graag feedback willen.

Mensa-shopping
Bezoeker
2 0 1

Beste platform gebruikers,

Wij zijn net begonnen met www.mensa-shopping.nl. Wij richten op woondecoratie artikelen. Graag zouden wij willen weten of jullie feedback of tips hebben voor onze website.

Daarnaast lopen de verkopen ook nog niet zo geweldig. Heeft er iemand goede tips om de producten/website beter te promoten?

 

Met vriendelijke groet,

Mensa-Shopping

2 ANTWOORDEN 2

Delphinum
Plezierreiziger
16 1 3

Hallo Mensa, 

zojuist je site bekeken. 
hoelang ben je al live met je site en wat heb je gedaan om zichtbaar te zijn? 
wat zijn voor jouw tegenvallende verkopen? hoeveel verkopen per week/dag zou je willen?

wat betreft je site vallen mij een aantal dingen direct op (let op, veel is het een persoonlijke voorkeur)
- kleur achtergrond: ik zou het liever wit/licht grijs of heeeeeellll licht groen zien.
- lettertypes: mogen groter, door deze font is het lastiger leesbaar
- homepage erg summier zet er bijvoorbeeld een uitgelichte poduct op, en wat extra tekst 
- Footer: hierop mis ik contact gegeven en het hele legal aspect (= verplicht)

dit zijn zo de dingen die mij als eerste opvielen , ik hoop dat je er iets mee kan.

Gr, Egon 

Mensa-shopping
Bezoeker
2 0 1

Hallo Egon,

Heel erg bedankt voor je feedback!

we zijn sinds begin januari live. We zijn al begonnen met advertenties maar willen dit nog uit bereiden. We hebben nog niet zo veel verkopen en willen dit opschroeven naar 10 per week en dan de grens steeds hoger leggen.

We zullen nog een naar de site kijken met jouw feedback!

Heb je een tip voor het legal aspect? Of ik ergens een format kan vinden of iets dergelijks?

 

Met vriendelijke groet,

Mensa-Shopping