FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Nieuwe shop

Nieuwe shop

Vimo-Design
Bezoeker
1 0 0

Omdat sommige collega's me positief benaderd hebben ivm Shopify ben ik ook eentje gestart.
Voorlopig heel beperkt aanbod, door lopende gesprekken met leveranciers.
Wat denken jullie? 1 dagje met bezig ondertussen

www.vimo-design.be

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste @Vimo-Design,

Iris hier van Shopify support. Ik heb even gekeken naar uw winkel en zie ik dat u al heel ver bent gekomen met deze inrichten, dat ziet er goed uit zeg!

Ik heb je site bekeken om te zien of ik nog ergens tips voor kan geven, omdat het soms kan helpen als iemand met een frisse blik en een ander perspectief de winkel bekijkt 🙂

Favicon
Het viel mij op dat je nog niet een Favicon heb ingesteld. Op onze Helpcenter kan je lezen over het Toevoegen van een Favicon. Dit is een coole functie die helpt een pagina betrouwbaar en professioneel te doen overkomen. Het is het kleine logo-tje in uw browser-tabbladen! Met de Hatchful Logo Maker kan je makkelijk een logo voor uw merk creëren:
Monosnap_2018-05-21_14-12-43
Je kan de logo instellen via de Thema-bewerker (Online Winkel > Thema's > Aanpassen) onder Thema-Instellingen.

Product afbeeldingen
Het viel mij namelijk op dat de afbeeldingen binnen uw collecties niet allemaal even groot zijn, dit is jammer want het zijn juist zulke leuke producten.

Als je een consistente beeldverhouding gebruikt voor alle afbeeldingen van een bepaald type, zorgt dit ervoor dat ze mooier naast elkaar worden weergegeven, omdat ze allemaal dezelfde grootte hebben. Als je alle productafbeeldingen in een collectie bijvoorbeeld met dezelfde grootte wilt weergeven, moeten ze dezelfde beeldverhouding hebben. Dit help document legt dit verder in detail uit: Afbeeldingseditor.

Voor blogs kan je niet de `Afbeeldingseditor` gebruiken, ik zie dat je hier ook nog mee bezig bent. In dit document staat beschreven wat je dan het beste kan doen: Afbeeldingen uploaden. Zodra de afbeeldingen even groot zijn zullen ook de titels even hoog komen te staan.

Ik zal hieronder enkele informatie bronnen met u delen, die u nog verder op weg kunnen helpen:

En heel veel sterkte met de winkel.

Met vriendelijk groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.