FROM CACHE - nl_header

Shopifypayments

Opgelost

Shopifypayments

SamMoonen11
Bezoeker
1 0 0

Ik kan shopify niet gebruiken omdat ik geen bewijs stuur van gas, water of licht. Kan iemand mij hierbij helpen? Want ik kan momenteel niet verder gaan met mijn bedrijf als ik dit document niet doorstuur. Ik woon momenteel nog bij mijn ouder waardoor ik dit document niet kan doorsturen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Geslaagd.

Hallo @SamMoonen11,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! Ik laat graag aan je weten dat ik onlangs een soortgelijke vraag heb beantwoord in een andere Community thread. 

Volg deze link om het antwoord op je vraag terug te vinden.

Omdat je momenteel nog bij je ouders woont kan ik me voorstellen dat je geen rekening hebt op je eigen naam. Maar, je hoeft dus niet per sé een gas- water of electra rekening te gebruiken als document voor adresverificatie. Zie de onderstaande alternatieven:

• Afschrift van een financiële instelling zoals een bankafschrift. Er worden geen creditcardafschriften / internet- / telefoonrekeningen of verzekeringsafschriften geaccepteerd.
  • Brief afgegeven door een overheidsinstelling. Bijvoorbeeld een brief van de belastingdienst of een gemeente uittreksel.
  • Bewijs van inboedelverzekering.

Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van de documenten dan wil ik je aanraden om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Wij kunnen daar je account wat nader onder de loep nemen om te zien wat de reden is dat een document niet wordt geaccepteerd.

Nog even dit! Wij juichen Shopify-ondernemers die gebruik maken van onze Community toe. Bekijk deze Community Blog voor best practices rondom het stellen van vragen en versturen van berichten in onze Nederlandstalige Community!

Veel succes met je onderneming,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Geslaagd.

Hallo @SamMoonen11,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! Ik laat graag aan je weten dat ik onlangs een soortgelijke vraag heb beantwoord in een andere Community thread. 

Volg deze link om het antwoord op je vraag terug te vinden.

Omdat je momenteel nog bij je ouders woont kan ik me voorstellen dat je geen rekening hebt op je eigen naam. Maar, je hoeft dus niet per sé een gas- water of electra rekening te gebruiken als document voor adresverificatie. Zie de onderstaande alternatieven:

• Afschrift van een financiële instelling zoals een bankafschrift. Er worden geen creditcardafschriften / internet- / telefoonrekeningen of verzekeringsafschriften geaccepteerd.
  • Brief afgegeven door een overheidsinstelling. Bijvoorbeeld een brief van de belastingdienst of een gemeente uittreksel.
  • Bewijs van inboedelverzekering.

Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van de documenten dan wil ik je aanraden om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Wij kunnen daar je account wat nader onder de loep nemen om te zien wat de reden is dat een document niet wordt geaccepteerd.

Nog even dit! Wij juichen Shopify-ondernemers die gebruik maken van onze Community toe. Bekijk deze Community Blog voor best practices rondom het stellen van vragen en versturen van berichten in onze Nederlandstalige Community!

Veel succes met je onderneming,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog