FROM LOAD - nl_header

Wat vind je ervan? Feedback gevraagd

Charmbonne
Nieuw lid
4 0 1

Zelf vinden we onze winkel, www.Charmbonne.com, natuurlijk geweldig, maar we horen tóch ook graag of er nog verbeterpunten zijn. Alvast bedankt voor je te nemen moeite!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Charmbonne,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

De site ziet er inderdaad geweldig uit, vooral de duidelijke organisatie van de webshop. Ik vond het een plezier om de webshop te navigeren, en de producten zien er goed uit. Ik vind het ook goed om te zien dat je gebruik maakt van een chatbot en klantenbeoordelingen, zowel als een aankondigingsbalk. Goed werk!

Ik heb weinig om op te merken, want de site ziet er al super uit. Ik zag op de thuispagina wel dat de afbeelding in de 'Call to Action' boven de vouw een beetje wazig is. Heb je wellicht een foto die hier beter zou passen, of een versie van de foto van een hogere kwaliteit? Daarnaast zou ik overwegen om het logo iets groter te maken, zodat het voor alle bezoekers makkelijk te lezen is. 

Tenslotte, wat dacht je van een loyaliteitsprogramma of de mogelijkheid voor klanten om te Abonneren op Charmboxes? Als je ervoor kiest om een betaalde loyaliteitsapp te proberen kun je gebruik maken van de gratis proefperiode, en als je vragen hebt kun je terecht bij de ondersteuning op de app-pagina. 

Veel succes!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog