FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Wat vinden jullie van Electric Evolution?

Opgelost

Wat vinden jullie van Electric Evolution?

Elineme1
Nieuw lid
4 0 0

Mede webshop- eigenaren,

Laat gerust weten wat je denkt als je de webshop electricevolution.be bezoekt.

Deze webshop biedt kwalitatieve elektrische steps aan aan een degelijke prijs.

Feedback kan handig zijn om te verbeteren.

Alvast bedankt!

Eline

Bedankt!
Eline
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Justin32123
Bezoeker
2 1 2

Geslaagd.

Goede avond,

Het is een mooie website.

Zelf zie ik de toegevoegde waarde niet aan de dikgedrukte woorden bij het kopje ''waarom kiezen voor een elektrische step''. Denk dat het een stuk rustiger lijkt als dit allemaal het zelfde lettertype is, en de woorden waar een link achter staat, om die dikgedrukt te maken.

Vraagje; welk thema/template heb je voor de website gebruikt?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Justin32123
Bezoeker
2 1 2

Geslaagd.

Goede avond,

Het is een mooie website.

Zelf zie ik de toegevoegde waarde niet aan de dikgedrukte woorden bij het kopje ''waarom kiezen voor een elektrische step''. Denk dat het een stuk rustiger lijkt als dit allemaal het zelfde lettertype is, en de woorden waar een link achter staat, om die dikgedrukt te maken.

Vraagje; welk thema/template heb je voor de website gebruikt?

Elineme1
Nieuw lid
4 0 0

Hallo Justin32123, 

Bedankt voor je antwoord en ook voor je compliment natuurlijk. Ik zal de tekst waar je over spreekt eens herbekijken. Je hebt wel een punt dat het misschien wat te druk is.

Alle feedback die ik krijg, kan ik sowieso gebruiken om te verbeteren. 

De template die ik gebruik is de "Dawn"- template, de standaard gratis template van Shopify.

Mvg, 

Eline

Bedankt!
Eline