FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Wat vinden jullie van mijn webshop? Let me know!

Wat vinden jullie van mijn webshop? Let me know!

Meesenmeg
Nieuw lid
4 0 0

Hoi,

ik ben pas net begonnen met mijn webshop en vraag me af wat jullie ervan vinden? lopen jullie nog ergens tegenaan?

www.meesenmeg.nl

4 ANTWOORDEN 4

Heleen1
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Ziet er super uit, echt heel goed. Ik zag ook dat je in je webshop only one left hebt, die heb ik er bij nog niet instaan,  Heb jij de tip voor mij. Mij webshop is trouwens https://natuurkappershop.nl/

Meesenmeg
Nieuw lid
4 0 0
Hi!

Dankjewel voor je reactie. Ik moet dan even zoeken, waar ik dat ook alweer gedaan heb.. volgens mij zat het onder instellingen of onder Thema instellingen.
Derksen
Plezierreiziger
13 1 1

Beste Heleen1 

Je website ziet er ook goed en mooi uit ook de tip voor jou om je voetbanner te verkleinen en bovenin anders is dit veel aanwezig je wilt immers dat de producten meeste aandacht krijgen je kan je voorraad laten zien door deze in te stellen als je dat nog niet heb gedaan door naar online winkel te gaan aanpassen links naar instellingen en daarnaar op producten te klikken daar kan je alles instellen hoe jij het wilt 

Met Vriendelijke Groeten Derksen

MVG

Derksen
Plezierreiziger
13 1 1

Beste 

Meesenmeg
Je website ziet er leuk uit een tip misschien iets mooier de onder banner iets dunner dan blijven mensen altijd je voorpagina meer zien en worden ze getrieerd door de producten zo zien ze altijd een product en worden ze altijd nieuwsgierig 

Met Vriendelijke Groeten Derksen
MVG