FROM CACHE - nl_header

Website

Michelangelom
Nieuw lid
1 0 0

Graag jullie mening...

Www.Room54.nl (Wachtwoord: Zeushe)

ik worstel nog steeds met bepaalde dingen graag jullie mening !?

Mollie is nog niet actief verder 

1 ANTWOORD 1
Lee
Shopify Staff
Shopify Staff
40 1 2

Hoi @Michelangelom, mijn naam is Lee! Ik begrijp dat je graag wat meningen ontvangt over je website, klopt dat? Ik neem graag een kijkje, en zal kijken waar ik je wat tips kan aanbieden.

Als ik naar je website kijk, zie ik direct wat voor producten je aanbiedt op je website, dit is erg handig. Echter is het niet duidelijk wat voor bedrijf er achter deze producten schuilt en van wie ik deze producten koop. Voor je klanten is het belangrijk dat zij weten van wie ze wat kopen, en dat zij het bedrijf waar ze wat kopen ook daadwerkelijk kunnen vertrouwen. Een "Over Ons" pagina kan hier heel erg bij helpen. Binnen je Over Ons pagina kan je aangeven waar je bedrijf voor staat. Vertel vooral je verhaal, waarom verkoop je deze producten? Waarom heb je dit bedrijf gestart? Wat is je missie en je visie? Neem vooral even een kijkje in dit Helpcentrum artikel wat gaat over wat er in een Over Ons pagina moet staan.

Ook zie ik dat je momenteel nog geen beleidspagina's hebt toegevoegd aan je winkel. Beleidspagina's geven je klanten een overzicht van waar ze aan toe zijn als het gaat over verzendkosten, retour opties en meer. Ook dit wekt het vertrouwen bij je klanten dat je bedrijf legitiem is en te vertrouwen is en dat je klanten met een gerust hart een bestelling bij je kunnen plaatsen. Ik kan je zeker aanraden onze Shopify blog die gaat over "hoe je het vertrouwen van je klanten kunt winnen". Deze bevat veel handige informatie over wat klanten belangrijk vinden en wat hun overhaalt om een bestelling te plaatsen.

Ik kan je zeker aanraden om hier als eerste naar te kijken. Neem vooral wat inspiratie ook van andere online winkels. Kijk hoe hun winkel eruit ziet, wat hebben zij wat jouw winkel niet heeft. Wat zou je willen dat jouw winkel heeft.

Verder geef je aan dat Mollie nog niet actief is. Wist je dat je ook gebruik kan maken van Shopify Payments? Via Shopify Payments beschik je ook over betaalmethodes zoals iDeal en Bancontact. Als je gebruik maakt van Mollie als alternatief betaalmiddel betaal je per transactie een extra 2% transactiekosten, dit kan al snel flink oplopen in kosten. Als je Shopify Payments gebruikt, dan betaal je voor de betaalmiddelen die beschikbaar zijn binnen Shopify Payments geen transactiekosten. Dit kan je dus flink wat geld besparen! Mocht je Shopify Payments willen instellen, neem dan vooral een kijkje naar ons helpcentrum artikel.

Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag @Michelangelom. Ik kijk erg uit naar het moment dat je je winkel voor het eerst opent. Ik wens je heel veel succes!

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog