FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Zouden jullie in mijn webshop kopen? Wat kan er beter?

Opgelost

Zouden jullie in mijn webshop kopen? Wat kan er beter?

TreesJewel
Toerist
6 0 2

Goedendag,

Ik heb sinds een poosje en webshop en zou het leuk vinden om jullie feedback te mogen ontvangen.

Mijn hand gesmede sieraden bied ik hier te koop aan:

www.treesjewel.com

Het is een kleine one of a kind  collectie en ik verkoop af en toe iets. Daar ben ik dan apetrots op.

Sieraden willen mensen natuurlijk ook graag passen en voelen.

Maar zouden jullie wat verbetersuggesties voor me hebben?

Spoiler

Spoiler

Alvast bedankt en hartelijke groet,

Trees 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Geslaagd.

Hi Trees,

Zomaar een paar gedachten:

Eerste indruk

Je hebt een mooi verhaal te vertellen maar je doet het niet 😉 Je hebt weinig tijd om een indruk te maken op je bezoekers voordat deze wegbrowsen. Het eerste wat ik echter zie zijn een logo en een menu en daarna een paar sieraden. Mooie sieraden maar ze spatten niet direct van het scherm af. Je USP's (unique selling points) staan onder de fold: onzichtbaar voor de meesten. Wat je kan overwegen is om deze USP's: Handgemaakte sieraden, one of a kind etcetera, boven de fold te krijgen. Die foto van jou maakt het helemaal af. Maakt het lekker persoonlijk DIe moet er dan ook zeker bij.

Vindbaarheid

Je site is geoptimaliseerd voor SEO op een aantal van je producten (regels Shopify voor je denk ik) maar niet voor de zoektermen die ik zou verwachten. Als ik zoek op  handgemaakte sieraden, kom ik je niet tegen. Ik zou dus eens kijken hoe je ook op dit termen wordt gevonden. Er is niet heel veel concurrentie dus daar zou je uit moeten kunnen komen. Bijvoorbeeld door een blog te starten rondom handgemaakte sieraden. Voor elk sieraad een verhaaltje oid

Performance

De site is volgens Google PageSpeed wat traag bij het laden. Met name een kenmert met de aansprekende naam LCP moet hoger. Daar moet tzt iemand naar kijken

Interactie

Het is belangrijk dat je interactie met je bezoekers aangaat. Als ze langer blijven hangen is de kans groot dat ze terugkomen en bij je kopen. Een chatbot kan dit op verschillende manieren voor je oplossen. Daar kan ik je bij helpen 😉

Succes met je winkel
groet
Hessel - Chatbots voor webwinkels 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Geslaagd.

Hi Trees,

Zomaar een paar gedachten:

Eerste indruk

Je hebt een mooi verhaal te vertellen maar je doet het niet 😉 Je hebt weinig tijd om een indruk te maken op je bezoekers voordat deze wegbrowsen. Het eerste wat ik echter zie zijn een logo en een menu en daarna een paar sieraden. Mooie sieraden maar ze spatten niet direct van het scherm af. Je USP's (unique selling points) staan onder de fold: onzichtbaar voor de meesten. Wat je kan overwegen is om deze USP's: Handgemaakte sieraden, one of a kind etcetera, boven de fold te krijgen. Die foto van jou maakt het helemaal af. Maakt het lekker persoonlijk DIe moet er dan ook zeker bij.

Vindbaarheid

Je site is geoptimaliseerd voor SEO op een aantal van je producten (regels Shopify voor je denk ik) maar niet voor de zoektermen die ik zou verwachten. Als ik zoek op  handgemaakte sieraden, kom ik je niet tegen. Ik zou dus eens kijken hoe je ook op dit termen wordt gevonden. Er is niet heel veel concurrentie dus daar zou je uit moeten kunnen komen. Bijvoorbeeld door een blog te starten rondom handgemaakte sieraden. Voor elk sieraad een verhaaltje oid

Performance

De site is volgens Google PageSpeed wat traag bij het laden. Met name een kenmert met de aansprekende naam LCP moet hoger. Daar moet tzt iemand naar kijken

Interactie

Het is belangrijk dat je interactie met je bezoekers aangaat. Als ze langer blijven hangen is de kans groot dat ze terugkomen en bij je kopen. Een chatbot kan dit op verschillende manieren voor je oplossen. Daar kan ik je bij helpen 😉

Succes met je winkel
groet
Hessel - Chatbots voor webwinkels