How can I get a refund for an unwanted subscription fee?

Pureneins
Visitor
1 0 0

I was using shopify for 1$ per month plan for three months after that I was suppose to cancel the store but on very first day they deducted money from my account without any email of asking because I was on 1$ trial and It was very irritating to contact my agent and didn't work, so I need my refund and I am complaining on the first day, 

I want shopify to understand this I am a student. 

Reply 1 (1)

Maz
Shopify Staff
1224 130 184

Hello, @Pureneins!

 

I appreciate you getting in touch here, and I'm sorry to hear about your situation.

 

If you'd like to discuss getting a refund, please contact live support by clicking on this link. They are the designated channel for refund-related inquiries as we do not have access to your account through public forums.

 

Please be aware that while you can request a refund, it is important to note that there is no guarantee it will be approved. As outlined in our Terms of Service here, Shopify does not offer refunds (section 5, point 10).

 

If you have any further questions or need additional assistance, please let me know.

 

 

Maz | Social Care @ Shopify 
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution
 - To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog