De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Ik heb een app geinstalleerd (Ongoing subscriptions) en alles gereed staan om onze klanten een serviceabonnement aan te bieden. Echter blijkt nu dat je bij alle apps met recurring payments alleen maar creditcards kan gebruiken. Oftewel de klant moet zijn/ haar creditcard gegevens achterlaten. Weet iemand of er een mogelijkheid is dat je maandelijkse incasso's kan doen op IDEAL of iets dergelijks, want creditcard gaat het niet worden in ons landje...
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @DPtelecom en @BetuwsBakkie,
Hartelijk dank voor jullie bijdrage in de community en de vraag die jullie gesteld hebben. Momenteel is het niet mogelijk via Shopify om abonnementsdiensten aan te bieden met lokale betaalmiddelen zoals iDEAL. Dit wordt beschreven in dit Shopify Helpcentrum artikel waarin bij criteria wordt aangegeven dat klanten geen lokale betaalmethoden zoals Klarna, mollie iDEAL en Sofort gebruiken om abonnementen te kopen.
Ik begrijp echter hoe belangrijk het is dat iDeal beschikbaar is voor klanten in Nederland als betaalmiddel voor abonnementen. Ik heb daarom een verzoek ingediend bij mijn collega's die gaan over het wijzigen en aanbieden van nieuwe ontwikkelingen binnen het Shopify platform. Zij zullen het verzoek op de lijst met potentiële veranderingen van ons platform zetten. Onze ontwikkelaars proberen altijd om zoveel mogelijk wijzigingen door te voeren, echter kunnen ze niet beloven of ze deze wijziging ook daadwerkelijk kunnen doorvoeren. Ik raad jullie aan om gebruik te maken van de Shopify Changelog en ook onze Shopify - Pressroom in de gaten te blijven houden. Veranderingen die op het platform worden aangeboden, zullen namelijk hier als eerst worden gemeld.
Met dat gezegd hebbende is het wel mogelijk voor je klanten om hun abonnement te betalen via één van de volgende betaalmethodes:
Ik begrijp dat dit niet de meest populaire betaalmethoden in Nederland zijn maar je kunt met behulp van een banner op je webshop aangeven dat dit de betaalmethoden zijn voor de abonnementsdiensten die je aanbiedt.
Ik wil jullie veel succes wensen met het opbouwen van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ervaar hier hetzelfde issue, is er iemand die de oplossing heeft?
Hi!
Welke abonnements app heb je nu gebruikt om dit op te lossen?
Geslaagd.
Hallo @DPtelecom en @BetuwsBakkie,
Hartelijk dank voor jullie bijdrage in de community en de vraag die jullie gesteld hebben. Momenteel is het niet mogelijk via Shopify om abonnementsdiensten aan te bieden met lokale betaalmiddelen zoals iDEAL. Dit wordt beschreven in dit Shopify Helpcentrum artikel waarin bij criteria wordt aangegeven dat klanten geen lokale betaalmethoden zoals Klarna, mollie iDEAL en Sofort gebruiken om abonnementen te kopen.
Ik begrijp echter hoe belangrijk het is dat iDeal beschikbaar is voor klanten in Nederland als betaalmiddel voor abonnementen. Ik heb daarom een verzoek ingediend bij mijn collega's die gaan over het wijzigen en aanbieden van nieuwe ontwikkelingen binnen het Shopify platform. Zij zullen het verzoek op de lijst met potentiële veranderingen van ons platform zetten. Onze ontwikkelaars proberen altijd om zoveel mogelijk wijzigingen door te voeren, echter kunnen ze niet beloven of ze deze wijziging ook daadwerkelijk kunnen doorvoeren. Ik raad jullie aan om gebruik te maken van de Shopify Changelog en ook onze Shopify - Pressroom in de gaten te blijven houden. Veranderingen die op het platform worden aangeboden, zullen namelijk hier als eerst worden gemeld.
Met dat gezegd hebbende is het wel mogelijk voor je klanten om hun abonnement te betalen via één van de volgende betaalmethodes:
Ik begrijp dat dit niet de meest populaire betaalmethoden in Nederland zijn maar je kunt met behulp van een banner op je webshop aangeven dat dit de betaalmethoden zijn voor de abonnementsdiensten die je aanbiedt.
Ik wil jullie veel succes wensen met het opbouwen van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Is er inmiddels al wel een oplossing voor?
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024