FROM CACHE - nl_header

Afmetingen van een product

Mary-lou
Bezoeker
2 0 0

Hoi,

 

Wij zijn nog in de testfase om te kijken of Shopify voor ons de oplossing is. 

Waar wij tegenaan lopen is het volgende;

Bij een product kan je geen afmetingen opgeven, alleen het gewicht.

Wij kunnen in Nederland producten via een brievenbuspakket of gewoon pakket versturen. Voor een brievenbuspakket zijn er maximale afmetingen en gewicht, maar omdat ik die niet kan ingeven weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Het scheelt nogal in de prijs en het is onnodig meer werk (brievenbuspakket via de pakketdienst versturen)

Is er een app voor die voor de Nederlandse markt beschikbaar is, of een andere oplossing die ik niet zie?

 

Ik hoop dat er een oplossing is!

Bedankt alvast.

Groeten,

Mary-lou

 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Mary-lou,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik ben blij dat er inderdaad meerdere apps zijn met de oplossing voor het opgeven van productafmetingen. Ik heb hier enkele hoog beoordeelde opties:

Je kunt voor betaalde apps de proefperiode gebruiken om te zien of de app goed bij je past. Deze apps hebben op de app-pagina ook toegewijde ondersteuning als je vragen hebt over het instellingsproces of de functionaliteit.

Ik hoop dat dit helpt!

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Mary-lou
Bezoeker
2 0 0

Hallo @Maxime

 

Bedankt voor jouw reactie.

Ik ga ernaar kijken maar vind het wel heel jammer dat dit niet standaard in de shop kan.

 

Met vriendelijke groet

Mary-lou 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Mary-lou,

Dat begrijp ik helemaal. Het zou voor veel verkopers handig zijn om de afmetingen te kunnen toevoegen in de Shopify Admin. 

Wat ik zal doen is deze aanvraag doorsturen naar ons product-team. Dit soort feedback wordt namelijk gebruikt om nieuwe functies te overwegen en prioriteren. Ik kan niet garanderen dat we deze functionaliteit zullen toevoegen, maar je kunt op de hoogte blijven van veranderingen via de onderstaande pagina's:

Nogmaals bedankt!
Groeten,
Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog