De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Voor verschillende oprachtgevers heb ik een website gemaakt. Hiervoor heb ik de app 'template store' geïnstalleerd, zodat ik mooie pagina's kan maken. Helaas kan ik bij geen één winkel deze app meer openen? Is hier een fout / storing / error of wat is er aan de hand.
Of zijn er alternatieven voor deze app? Het fijne aan de app is, is dat je een template kiest en je deze in shopify zelf kan bewerken, dus niet in een extern programma.
Hi Annabel,
Peter hier, van Shopify Support. Omdat het hier om een app uit de app store gaat, zou ik adviseren om even direct met de support afdeling van de app zelf contact op te nemen. Zij zullen het beste kunnen adviseren of u hier het beste even de app kunt herinstalleren (en welke stappen u hiervoor moet volgen), of dat er iets anders aan de hand is. U kunt de support afdeling van iedere app bereiken door op de app store pagina van een app naar beneden te scrollen tot de "Support" sectie.
Wat betreft apps waar binnen de Shopify thema builder aan pagina's gewerkt kan worden, daar ben ik verder niet mee bekend vrees ik. Wel zijn er sinds de invoering van de OS 2.0 thema-architectuur een aantal heel interessante sectie-bouwers in de app store te vinden, waarmee u zelf heel effectief aan pagina templates secties kunt toevoegen, en op die manier zelf pagina templates kunt ontwerpen precies zoals u wilt. Misschien is dat een alternatieve oplossing als u niet verder komt met Template Store?
Peter | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024