FROM CACHE - nl_header

Artikel samenstellen

mros
Bezoeker
1 0 0

In onze webshop bieden wij artikelen aan die je samen kan stellen op meerdere factoren waardoor ontzettend veel varianten mogelijk zijn.

is er een app of applicatie die dit ondersteund.

 

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @mros,

 

Iris hier van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam, ik help je graag verder, en ik begrijp je vraag volkomen, hier moest ik zelf ook even voor zoeken, want je wilt waarschijnlijk ook dat de varianten worden bijgehouden dat je een overzicht houdt van je inventaris. 


Hoewel dit geen automatische Shopify-beheerfunctionaliteit is, zou je dit moeten kunnen doen door een app van derden toe te voegen, of een Expert vragen dit voor je te bouwen. Er zijn vele apps in onze App winkel, die dit kunnen doen, met zo hun eigen functies, waardoor de één net iets meer relevant raakt dan de ander.

De Box Builder app

Ik heb een paar apps bekeken, maar de app Box Builder, lijkt mij hier de beste oplossing. Als je zelf denk dat dit geen goeie fit is dan kan je ook nog Bundle Builder overwegen, deze is wel duurder. Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store. Als u vragen heeft over de functies van deze apps, kunt u contact opnemen met de externe ontwikkelaar voor de app door gebruik te maken van de informatie onder "Support" op de app-pagina. Aangezien dit apps van derden zijn, vallen alle vragen die specifiek zijn voor deze apps buiten onze ondersteuning. Hier ook een filmpje dat je laat zien hoe je de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakele.... Naast deze twee zijn er natuurlijk nog heel veel meer handige apps te vinden in de Shopify Appstore. Heb je iets specifieks nodig, dat ik over het hoofd heb gezien, laat het mij dan weten, of kijk zelf even. Met de juiste zoekwoorden vind je meestal wel wat je zoekt, en door de reviews te lezen krijg je vaak een goed beeld van de kwaliteit van een app 🙂

Experts inhuren voor hulp met Shopify

Wil je graag dat iemand anders nog even naar je vraag kijkt voordat je voor een (betaalde met terugkerende kosten) app kiest? Op de Shopify Expert Marketplace kun je ervaren Shopify agencies en freelancers vinden die je kunt inhuren om naar je webshop te kijken en je te helpen met alle aspecten ervan. Zie het help document: Huur nu een expert in.

Als je een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, ben je niet verplicht om een expert in te huren. Je bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of je met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr.

Meer advies

In deze Engelstalige blog staan nog meer handige tips hoe het bundelen van producten, een goede conversie booster kan zijn, veel lees plezier: Five Ways to Grow the Average Order Value of Your Online Store.

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.