FROM CACHE - nl_header

Customizen Product

danields
Nieuw lid
4 0 0

Ik ben op zoek naar een App of wellicht een externe partij, die iets soortgelijks kan aanbieden of kan ontwikkelen.

Gaat hierbij om een product op maat laten maken voor een klant. 

Ik hoor het graag.

https://www.foto4art.nl/fotobehang-252-meest-verkochte-foto-s-290473930-highland-catttle.html

3 ANTWOORDEN 3

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @danields,

 

Iris hier van Shopify support. Er zijn velen print on demand apps op onze app store, maar eentje die aanbied om behang op maat te maken had ik niet zo 1,2,3 gevonden, dus ik begrijp uw vraag best. Na een wat verdere zoektocht vond ik dit artikel dat wel twee Print-on-Demand apps aanbeveelt die op onze app store aanwezig zijn:

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in de winkel. Vergeet niet om de app weer te verwijderen als deze geen goeie fit is, anders kunnen er later kosten hiervoor zijn.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

Hier een filmpje dat u laat zien hoe de App Store werkt en hoe u de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakelen.

 

Als je op zoek bent naar traditionele print-on-demand behang-opties, probeer dan Printed Mint, dit is niet een app, maar wel een supplier die u verder opgang kan helpen.

 

Hopelijk zit er een passende oplossing voor je hier tussen.

 

Met vriendelijke groet, 

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

danields
Nieuw lid
4 0 0

Bedankt voor je antwoord. Het gaat mij echter niet om een partij die mij kan voorzien van producten, maar enkel op de functionaliteit van het customizen van een product op de webshop.

Ik heb reeds mijn bestaande producten, deze wil ik echter via een custom plugin of eigen app op mijn website krijgen. Je hebt hierin geen partij of expert, die reeds ervaring heeft met het bouwen van een soortgelijke app zoals in mijn begin post?

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @danields 

 

Ah duidelijk, er is vast ieman op de Experts Marketplace die u hierbij kan helpen. 

Er zijn twee manieren waarop u experts kunt inhuren binnen de experts Marketplace:
 
Blader door diensten en neem rechtstreeks contact op met experts door een offerte aan te vragen.
- Creëer een baan en wordt gematcht met experts. U kunt dan kiezen met wie u wilt samenwerken.
 
Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.
 
Ik hoop dat zij dit voor u kunnen bouwen, sterkte,
Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.