FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Dagdeals

Dagdeals

Maud
Bezoeker
1 0 0

Mijn Shopify shop is net geopend en ik ben nog zoekende. 

Wie heeft er ervaring met een app om dagdeals/ flashsales (met teller) uit te zetten? 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Maud,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht en gefeliciteerd met je nieuwe webshop!

Ik ben blij om te kunnen bevestigen dat er in de app winkel Enkele apps zijn die bij je doelen passen. Ik zou aanraden om een paar van de hoogst beoordeelde 'flash sale' apps uit te proberen, en verwijderen (volgens de instructies van de ontwikkelaars) als ze niet de functionaliteit brengen waarnaar je op zoek bent. 

Ik verwacht dat je wel een app zult vinden die goed bij je past, en als je vragen hebt over de verschillende functies van de app, kun je via de app pagina's direct contact opnemen met de app-ontwikkelaars! 

Veel succes,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog