De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Goedemiddag, ik heb een probleem met de connectie van mijn Facebook Catalogus. Deze is wel zichtbaar, maar ik kan niemand rechten geven. Deze is gekoppeld via de Shopify app en staat gekoppeld aan de shop aan de voorkant. Doordat er geen toegang verleent kan worden kunnen er geen verzamelingen worden gemaakt, geen pixel worden gekoppeld etc.
Heeft iemand een idee hoe je iemand beheerder kan maken van de catalogus gemaakt vanuit Shopify?
Beste Judith,
Iris hier van Shopify Support. Ik begrijp dat je tegen wat probleempjes aan loop nadat je je Facebook Catalogus hebt gekoppeld.
Dit is het verwachte gedrag wanneer je een Shopify-winkel verbindt met een Facebook-account, aangezien je beheerdersrechten verleent aan je eigen Shopify-winkel om producten te kunnen synchroniseren met je 'Facebook business manager account'. Gelukkig heeft dit geen invloed op hoe je de Facebook-pixel of advertenties-account verbindt. Zolang je de pixel-ID aanmaakt binnen het 'Facebook business manager account' dat de beheerder is van je Facebook-bedrijfspagina (dwz persoonlijk Facebook-account), kan je een pixel-ID maken en deze in uw Shopify-winkel installeren onder 'Online winkel > Voorkeuren '. Graag deel ook deze uitgebreide help-document van Facebook voor het instellen van uw pixel: Informatie over de Facebook-pixel.
Hoe gaat het anders met uw online winkel? Heb je in het verleden veel Facebook-advertenties gedaan?
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024