FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

GraphQL query "publications"

GraphQL query "publications"

vanderschueren
Nieuw lid
5 0 0

Ik beheer de producten via een custom app die gebruik maakt van de GraphQL API om te communiceren met Shopify. Ik zou echter via deze app willen bepalen welke producten gepublished worden op het sales channel van Google & Youtube en welke niet. Om dit te doen heb ik om te starten het ID van dit sales channel. Na wat opzoekwerk ben ik er achter gekomen dat ik deze ID kan verkrijgen door de query publications uit te voeren en uit het antwoord de ID te halen.

Hiervoor heeft de app de juiste access scopes nodig, namelijk read_publications. Deze access scope is toegewezen maar toch krijg ik steeds de volgende error message terug: "Access denied for publications field. Required access: read_publications access scope.". Hoe los ik dit op?

0 ANTWOORDEN 0