De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Hallo,
Ik ben mijn webshop aan het migreren naar een shopify webshop. Nu verkoop ik artikelen op basis van afmeting. Dus heb ik niets aan het standaard aantal bij een product maar zoek ik een app (liefst gratis waarbij je een aantal ook achter de komma kunt geven dus ipv 1 stuks of 2 stuks ook 1,1 stuks of 0,8 stuks. Iemand een goede tip? Heb een betaalde app gevonden maar die is maar liefst $ 30 per maand..
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @Smits,
Dit is Maxime hier bij Shopify.
Er zijn een paar manieren om dit voor elkaar te krijgen, zoals het gebruiken van een Product Options app. Dit soort apps zijn best populair, en je zult waarschijnlijk een gratis optie vinden.
Een andere mogelijkheid is het handmatig Toevoegen van varianten voor kleinere afmetingen. Op deze manier hoef je geen apps te installeren, en kunnen klanten hun gewenste afmeting toevoegen aan hun winkelwagen. Het is ook mogelijk om een eenmalige betaling te maken om een Shopify Expert in te huren.
Shopify Experts kunnen helpen met het bouwen van een aangepaste oplossing, op basis van je behoeftes.
Ik hoop dat dit helpt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @Smits,
Dit is Maxime hier bij Shopify.
Er zijn een paar manieren om dit voor elkaar te krijgen, zoals het gebruiken van een Product Options app. Dit soort apps zijn best populair, en je zult waarschijnlijk een gratis optie vinden.
Een andere mogelijkheid is het handmatig Toevoegen van varianten voor kleinere afmetingen. Op deze manier hoef je geen apps te installeren, en kunnen klanten hun gewenste afmeting toevoegen aan hun winkelwagen. Het is ook mogelijk om een eenmalige betaling te maken om een Shopify Expert in te huren.
Shopify Experts kunnen helpen met het bouwen van een aangepaste oplossing, op basis van je behoeftes.
Ik hoop dat dit helpt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024