De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een app die na een afgehandelde order automatisch een mail stuurt om de webshop en de service te beoordelen. Als ik hierop zoek kom ik uit op apps die om productervaringen vragen, maar niet om de ervaring van de klant.
Weten jullie of er zo’n app bestaat ?
Hey @BH2021!
Jay hier van Shopify, het klinkt alsof je een soort van enquête na aankoop wilt laten opsturen naar je klanten, klopt dit?
Aangezien hier geen ingebouwde functie voor is, heb ik even een kijkje genomen op de Shopify App Store om te zien of er een app is die een soortgelijke functie beschikbaar stelt. Ik heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:
Ik nodig je ook zeker uit om zelf even een kijkje te nemen op de Shopify App Store aangezien er meerdere apps zijn die soortgelijke functies aanbieden. Op deze manier kun je er zeker van zijn dat je de juiste app voor je webwinkel kiest.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024