FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Klantervaringen

Klantervaringen

BH2021
Bezoeker
2 1 1

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een app die na een afgehandelde order automatisch een mail stuurt om de webshop en de service te beoordelen. Als ik hierop zoek kom ik uit op apps die om productervaringen vragen, maar niet om de ervaring van de klant.

Weten jullie of er zo’n app bestaat ?

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Hey @BH2021!

Jay hier van Shopify, het klinkt alsof je een soort van enquête na aankoop wilt laten opsturen naar je klanten, klopt dit?

Aangezien hier geen ingebouwde functie voor is, heb ik even een kijkje genomen op de Shopify App Store om te zien of er een app is die een soortgelijke functie beschikbaar stelt. Ik heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Ik nodig je ook zeker uit om zelf even een kijkje te nemen op de Shopify App Store aangezien er meerdere apps zijn die soortgelijke functies aanbieden. Op deze manier kun je er zeker van zijn dat je de juiste app voor je webwinkel kiest. 

Groeten, 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog