FROM CACHE - nl_header

Re: kortingscode

Opgelost

kortingscode

MIEKinvorm
Bezoeker
1 0 0

Hallo!

Ik wil voor Black Friday graag een kortingscode aanmaken, maar ik loop tegen een probleem aan:
* ik wil de korting toepassen voor een groot gedeelte van de producten in onze webshop, maar niet voor alle. Ik wil er een aantal uitsluiten.
* ik kan specifieke producten toewijzen in de korting, maar helaas niet meer dan 100.
(het gebruiken van specifieke collecties werkt helaas niet, omdat het producten betreft die onder verschillende collecties vallen (wo die ik wil uitsluiten))

Iemand ervaring met een app die wel meer dan 100 producten kan toestaan bij een kortingscode? (zonder dat de bestaande SALE-prijzen worden overschreven)
groet Annemiek

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @MIEKinvorm!

Ik begrijp dat je graag meerdere producten kortingen wilt geven (maar niet al je producten), en dat je graag specifieke producten wilt toevoegen (meer dan 100) - en dit niet kan. Ik lees dat je graag wilt weten of hier een goede app voor is. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Sommige apps hebben een gratis proefperiode beschikbaar waar je voor een bepaald aantal dagen de app kunt testen. Zorg er voor dat je de app verwijderd voordat je proefperiode voorbij is als je geen gebruik van de app wilt maken, om zo extra kosten te vermijden. 

Ik hoop dat deze apps kunnen helpen met je kortingscodes!  

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @MIEKinvorm!

Ik begrijp dat je graag meerdere producten kortingen wilt geven (maar niet al je producten), en dat je graag specifieke producten wilt toevoegen (meer dan 100) - en dit niet kan. Ik lees dat je graag wilt weten of hier een goede app voor is. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Sommige apps hebben een gratis proefperiode beschikbaar waar je voor een bepaald aantal dagen de app kunt testen. Zorg er voor dat je de app verwijderd voordat je proefperiode voorbij is als je geen gebruik van de app wilt maken, om zo extra kosten te vermijden. 

Ik hoop dat deze apps kunnen helpen met je kortingscodes!  

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog