FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Lokale bezorging, help mij verder

Lokale bezorging, help mij verder

MaxdeJong
Bezoeker
1 0 0

Ik ben op zoek naar lokale bezorging, echt moet mijn klant de gewenste datum wel in tijdvakken kunnen aangeven. 
local delivery bysecomap gebruik ik nu, maar deze werkt niet op mijn checkout pagina. 
weet iemand hoe ik deze wel kan laten werken op mijn check out pagina of raden jullie een andere app aan. 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @MaxdeJong,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik ben blij om te delen dat je lokale levering kunt instellen zonder het gebruiken van een externe app. We hebben hier een ingebouwde functie voor, en je kunt dit instellen via Deze stap voor stap gids. Je kunt het zo instellen dat je de instructies voor lokale levering kunt tonen aan klanten tijdens het afrekenproces, en de klant ook hun eigen instructies kan toevoegen voor de levering. Zo kun je bijvoorbeeld beschikbare datums en tijden vermelden, en kunnen klanten een notitie achterlaten met het tijdstip dat het beste uitkomt. 

Voor hulp bij het verwerken van deze bestellingen heb ik nog een handleiding: Bestellingen met lokale bezorging via de Shopify Admin afhandelen. Om dit proces nog makkelijker te maken, hebben we er ook de Shopify Local Delivery app voor! 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog