De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Ik ben op zoek naar lokale bezorging, echt moet mijn klant de gewenste datum wel in tijdvakken kunnen aangeven.
local delivery bysecomap gebruik ik nu, maar deze werkt niet op mijn checkout pagina.
weet iemand hoe ik deze wel kan laten werken op mijn check out pagina of raden jullie een andere app aan.
Hoi @MaxdeJong,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik ben blij om te delen dat je lokale levering kunt instellen zonder het gebruiken van een externe app. We hebben hier een ingebouwde functie voor, en je kunt dit instellen via Deze stap voor stap gids. Je kunt het zo instellen dat je de instructies voor lokale levering kunt tonen aan klanten tijdens het afrekenproces, en de klant ook hun eigen instructies kan toevoegen voor de levering. Zo kun je bijvoorbeeld beschikbare datums en tijden vermelden, en kunnen klanten een notitie achterlaten met het tijdstip dat het beste uitkomt.
Voor hulp bij het verwerken van deze bestellingen heb ik nog een handleiding: Bestellingen met lokale bezorging via de Shopify Admin afhandelen. Om dit proces nog makkelijker te maken, hebben we er ook de Shopify Local Delivery app voor!
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024