FROM CACHE - nl_header

Re: Mollie betaalomschrijving

Mollie betaalomschrijving

Kverkleij
Bezoeker
1 0 0

Hai,

Als er een betaling binnenkomt bij Mollie vanuit shopify ( mollie -Ideal) is de omschrijving van deze betaling een lange reeks cijfers en letters bijv:

Betalingsgegevens

Omschrijving
rri74uqXFrmR0Toa4naWTu4e9

Maar kan ik dit ook ergens wijzigen in het ordernummer van de bestelling vanuit shopify? Nu komt dit niet overeen...

Of heb ik iets fout ingesteld?

3 ANTWOORDEN 3

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Kverkleij, mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag! 

De beschrijving die je ziet is een beschrijving die vanuit de betalingsgateway wordt gecreëerd. In dit geval maakt Mollie deze beschrijving aan per betaling die heeft plaatsgevonden.  Omdat deze beschrijvingen worden aangemaakt via Mollie kunnen deze niet aangepast worden naar Order ID's. 

Wat je wel kan doen, is zoeken binnen je bestellingen op deze betalingsomschrijving om zo de bijpassende bestelling te vinden. Je kan dit doen door binnen je bestellingen overzicht te filteren op de beschrijving die je hebt. 

01-58-hfh8l-cctpb

Je kan hier meer over lezen in ons Shopify Helpcentrum artikel wat gaat over 'Betalingsinformatie van derden matchen met Shopify bestellingen'.

Heb je al overwogen om de overstap te maken naar Shopify Payments? Shopify Payments is gratis in te stellen, en via Shopify Payments kan je iDeal ook als betaalmethode aanbieden. Het mooiste van alles is dat je geen transactiekosten betaald voor iDeal! Dit kan je erg veel besparen in de kosten. Je kan op deze pagina zien wat de kosten per betaalmethode zijn.  Lees vooral meer over Shopify Payments in ons 'Shopify Payments instellen' artikel. In dit artikel kan je meer lezen over iDeal via Shopify Payments

Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @Kverkleij, weet dat we dit altijd erg op prijs stellen.

Ik wens je nog een fijne dag! 🙂 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

PvdB-3825
Bezoeker
1 0 0

Goedendag, ik heb hetzelfde probleem. We zijn inmiddels 2 jaar verder. Is dit nu wel mogelijk? Een webshop via Lightspeed wordt gewoon de order id als betalings id aangemaakt bij Mollie. 

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi PvdB, 

Peter hier. Ik vrees inderdaad dat dit nog steeds feitelijk hetzelfde is. Dit wordt niet door Shopify doorgegeven, maar is afkomstig van de betaalprovider en hoe hun integratie ontwikkeld is. In feite is alle informatie die Lee twee jaar geleden in hun reactie zette nog steeds van toepassing, en om heel eerlijk te zijn zal dit vrijwel zeker voorlopig zo blijven. 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog