De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Iemand die me kan uitleggen hoe dit werkt hier
Beste @Diego23,
Iris hier van Shopify, welkom op onze community.
De Shopify-community is een geweldige plek om ondersteuning te vinden van een groot aantal verschillende mensen, zoals Shopify-adviseurs, Shopify-partners, Experts en andere verkopers.
Hier een paar tips waarmee je rekening moet houden bij het indienen van een nieuw thread (onderwerp) op dit discussiebord:
Ten eerste, vermijd om te reageren op oudere threads, je zult veel sneller een antwoord krijgen door een geheel nieuwe thread te starten, vooral omdat veel van deze oudere threads niet actief worden gecontroleerd, ik krijg vaak reacties op mijn oudere antwoorden, maar deze kan ik niet actief beantwoorden, het zal daarom dus veel sneller zijn om een geheel nieuwe vraag te stellen, en misschien hier te schrijven dat de oplossing uit een andere thread niet heeft geholpen, waardoor we dan niet hetzelfde advies geven.
De Titel (Onderwerp) van je thread:
Heeft je thread een duidelijk onderwerp? We raden het gebruik van algemene onderwerpen zoals ‘Ik heb hulp nodig’ af, en raden je aan om meer details te verstrekken, zoals bijvoorbeeld ‘Mijn online winkel is ontoegankelijk geworden’.
Houd ook rekening met het gebruik van HOOFDLETTERS, hoewel we de urgentie begrijpen die je mogelijk voelt als het om jouw probleem gaat, kunnen onderwerpen in HOOFDLETTERS een afknapper zijn voor andere leden van de community.
De omschrijving van je vraag (Hoofdtekst):
Als het gaat om het stellen van een vraag aan de community, dan geldt hoe meer context je biedt, des te beter. Hoe meer context er in je eerste bericht wordt gegeven, hoe beter de community begrijpt waar zij kunnen helpen, en hoe minder vervolgvragen zullen er nodig zijn, waardoor de tijd tussen het plaatsen van je vraag en het vinden van je oplossing wordt versneld.
Geef altijd een link naar je online winkel en voldoende details over waar je hulp bij wilt hebben. Als je bijvoorbeeld een probleem ondervindt bij het verwerken van de betaling voor een bestelling of het terugbetalen van een bestelling, is een essentieel stukje context hier de betaling gateway die je gebruikt, en waar het misgaat.
Als je een probleem ondervindt met je Shopify-account waarvoor je hulp nodig hebt, geef dan de volgende informatie in je eerste bericht zodat we een beter beeld kunnen krijgen wat er aan de hand is:
Verschillende onderwerpen vereisen verschillende stukjes context. Als je bijvoorbeeld problemen ondervindt met een thema in je winkel, wordt het ten zeerste aangeraden om ons de naam van het thema, de versie van dat thema die is geïnstalleerd en een link naar de betreffende pagina te geven. Mijn collega, Ty, bespreekt de details hiervan in een fantastische Engelstalige community Help Us Help You post.
Bij het vragen van feedback over je winkel, moet je even erbij vermelden wie jouw doelgroep is, wat je denkt dat je niche is, en geef een korte samenvatting van de geschiedenis van je bedrijf tot dusver.
Een Follow Up (Beantwoorden):
Na het indienen van een nieuwe thread kan je reacties ontvangen van de community. Antwoord hun eventuele vragen of bedank ze in een follow-up tread. Als meerdere mensen op je thread reageren, overweeg dan om de citaat functie (Aanhaal functie) te gebruiken, zodat je thread gemakkelijker te volgen is.
Om dit te doen, klik je op Beantwoorden op het bericht waarop u wilt reageren door op Aanhalen icoon te klikken, waarna hun antwoord in jou antwoord wordt ingevoegd, waardoor het gemakkelijker wordt om een lang of complex onderwerp te volgen.
Mocht een van de antwoorden het probleem oplossen, zorg er dan voor dat je het antwoord accepteert dat heeft geholpen als oplossing door op Goedkeuren als oplossing te klikken.
Als je het probleem zelf hebt kunnen oplossen, overweeg dan om te antwoorden met de stappen die je hebt ondernomen om het probleem op te lossen in een antwoord op je eigen thread te plaatsen, gevolgd door je antwoord als de oplossing te markeren.
Door je antwoord als een oplossing te markeren om de community te laten weten dat je vraag is opgelost, kunnen anderen die mogelijk hetzelfde of een soortgelijk probleem tegenkomen, jouw thread bekijken en zien wat het probleem heeft opgelost.
Belangrijke tip: Neem voor tijdgevoelige en / of accountproblemen rechtstreeks contact op met de ondersteuning, aangezien forumthreads niet kunnen worden gecontroleerd en accountgegevens niet kunnen worden besproken in een openbaar formaat zoals de community. Ga hiervoor naar, deze pagina en klik op Ga naar het Helpcentrum.
Je wordt hiernaar gevraagd om in te loggen, of om door te gaan zonder een winkel. Nadat je een optie hebt geselecteerd, wordt je gevraagd of je contact wilt opnemen via e-mail of de community. Je kunt ook terecht bij onze Engelstalige support team op @ShopifySupport on Twitter of op Messenger op Facebook hier.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024