FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Opzeggen

Opgelost

Opzeggen

manal1
Bezoeker
1 0 0

Ik wil mijn account opzeggen. Als ik naar instellingen en naar mijn abonnementen, staat er niks over opzeggen. Heel de pagina is gewoon leeg 

IMG_1825.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @manal1,

Dank voor je vraag en welkom bij de Community. Het lijkt er op dat je graag je Shopify account en je winkel wilt stopzetten. De screenshot die je hebt gedeeld verwijst naar de instellingen van je Shopify Community account en niet van je webwinkel. Ik leg graag uit hoe je jouw webwinkel kan stopzetten. Laten we aan de slag gaan.

1. Log eerst in op je Shopify account via deze link.

2. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Abonnement.

3. Klik op Winkel deactiveren.

4. Bekijk, indien van toepassing, de mogelijkheden om over te stappen naar het Pause and Build-abonnement of om een nieuwe winkel te starten.

5. Als je nog steeds wilt deactiveren, klik je op Winkel deactiveren.

6. Selecteer een reden voor de deactivering.

7. Optioneel: Voeg indien beschikbaar een opmerking toe voor een verdere toelichting.

8. Klik op Doorgaan.

9. Voer het wachtwoord in en klik vervolgens op Winkel deactiveren.

Bekijk ons helpdocument over Je abonnement opzeggen en je Shopify-winkel deactiveren voor nog meer informatie.

Laat het gerust weten als je vragen hebt hierover!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @manal1,

Dank voor je vraag en welkom bij de Community. Het lijkt er op dat je graag je Shopify account en je winkel wilt stopzetten. De screenshot die je hebt gedeeld verwijst naar de instellingen van je Shopify Community account en niet van je webwinkel. Ik leg graag uit hoe je jouw webwinkel kan stopzetten. Laten we aan de slag gaan.

1. Log eerst in op je Shopify account via deze link.

2. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Instellingen > Abonnement.

3. Klik op Winkel deactiveren.

4. Bekijk, indien van toepassing, de mogelijkheden om over te stappen naar het Pause and Build-abonnement of om een nieuwe winkel te starten.

5. Als je nog steeds wilt deactiveren, klik je op Winkel deactiveren.

6. Selecteer een reden voor de deactivering.

7. Optioneel: Voeg indien beschikbaar een opmerking toe voor een verdere toelichting.

8. Klik op Doorgaan.

9. Voer het wachtwoord in en klik vervolgens op Winkel deactiveren.

Bekijk ons helpdocument over Je abonnement opzeggen en je Shopify-winkel deactiveren voor nog meer informatie.

Laat het gerust weten als je vragen hebt hierover!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog