De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Ik heb een zakelijk account gemaakt bij PostNl, de app ook gedownload in mijn shopify omgeving. Ik heb ook een API key aangemaakt in de omgeving van PostNl, echter nu komt het grote struikelblok. Ik probeer mijn shopify te koppelen aan de Postnl app zodat ik hiermee verzendlabels e.d. kan maken, en dat werkt bij mij niet, ik krijg ze niet gekoppeld aan elkaar. Iemand die de gouden tip voor mij heeft?
Hallo @Hasnah,
Hartelijk dank voor je vraag in onze Community! Wat super dat je via PostNL pakketjes gaat versturen. Het is goed om een verzendstrategie te hebben voor het versturen van bestellingen en je bent hiermee al duidelijk op de goede weg. Het klinkt alsof je al een groot aantal stappen hebt genomen om PostNL toe te voegen aan je Shopify account met de API key en je PostNL account.
Omdat de app niet is ontwikkeld door Shopify kunnen wij je slechts beperkt ter dienst staan met deze vraag. Dat gezegd hebbende heb ik deze mooie handleiding van PostNL gevonden met instructies over hoe je de app kunt toevoegen en kan instellen op je Shopify account. Mocht je nog meer vragen hebben over hoe de app werkt dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaars van de app. Je kunt dit doen door de app pagina te bezoeken en vervolgens naar de Ondersteuning sectie te scrollen. Check onderstaande afbeelding ter illustratie:
Je kunt de app ontwikkelaar dus bereiken op het mailadres digitaleklantsupport@postnl.nl. Ik wil je heel veel succes wensen met het opbouwen van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024