FROM CACHE - nl_header

Product dat alleen verkocht wordt er mogen geen andere producten in het winkelwagentje gedaan worden

Moersleutel
Toerist
6 0 2

Ik wil één product verkopen, bij dit product wil ik niet dat mensen nog meerdere producten kunnen kopen.

Ík heb gratis verzending boven 50 euro ingesteld Het product waarvoor het geld is 1 pakket, als er nog andere producten bijkomen moet ik het in 2 pakketten verzenden. Het pakket heeft gratis verzending maar als er dus een product bij besteld wordt moet ik voor dat ene product verzendkosten gaan betalen. 

Weet iemand een app waarmee ik dit kan instellen?

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Moersleutel,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen of je verzending berekent op basis van gewicht? Zo ja, dan kun je ervoor zorgen dat er geen tarieven zijn voor bestellingen die dubbel zo veel wegen als het product in kwestie, om het bestellen van 2x dit product te voorkomen. Als dit betekent dat je klanten gelimiteerd zijn in het aantal andere producten die ze kunnen kopen, zou je het product ook een groter gewicht kunnen geven dan het in werkelijkheid heeft. Op deze manier kun je er alsnog voor zorgen dat er maar één van dit product besteld kan worden in elke transactie door je verzendtarieven aan te passen. 

Als je alsnog gratis verzending wilt bieden voor bestellingen boven de € 50, kun je hiervoor een Kortingscode gebruiken

Anders kun je ook overwegen om een oplossing te laten bouwen door een Shopify Expert. Deze experts zijn bekend met Shopify, en kunnen worden ingehuurd voor allerlei taken. Ik verwacht dat ze ook hierbij zouden kunnen helpen. 

Groeten, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog